Αφιέρωμα στα τραγούδια του Βασίλη Τσιτσάνη με τους Κώστα Μακεδόνα και Φωτεινή Βελεσιώτου στο Ολύμπια -Δημοτικό Μουσικό Θέατρο «Μαρία Κάλλας» - Σάββατο 2 Νοεμβρίου

 ΟΤΑΝ ΣΥΜΒΕΙ ΣΤΑ ΠΕΡΙΞ

  ΒΑΣΙΛΗΣ ΤΣΙΤΣΑΝΗΣ

Ερμηνεύουν  Κώστας Μακεδόνας &  Φωτεινή Βελεσιώτου

ΕΡΓΑΣΤΗΡΙ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΜΟΥΣΙΚΗΣ ΔΗΜΟΥ ΑΘΗΝΑΙΩΝ

ΣΑΒΒΑΤΟ 2 ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ (20:30)

 


 

«Τίποτα δεν αγνόησα στα τραγούδια μου, η φαντασία μου φτερούγισε παντού. Μουσική και λόγια βγαλμένα από την καρδιά μου, παιγμένα από τα χέρια μου και μιλημένα από εμένα» Βασίλης Τσιτσάνης.

 

Μία ξεχωριστή μουσική βραδιά γεμάτη από τα διαχρονικά τραγούδια του Βασίλη Τσιτσάνη, έρχεται το Σάββατο, 2 Νοεμβρίου στο Ολύμπια -Δημοτικό Μουσικό Θέατρο «Μαρία Κάλλας» με τους Κώστα Μακεδόνα και Φωτεινή Βελεσιώτου.

Λόγιος και λαϊκός. Μελαγχολικός και εύθυμος. Άρχοντας και γλεντζές. Μάστορας στο μπουζούκι. Ανατόμος της ανθρώπινης ψυχής. Αυθεντικός. Ανυπότακτος. Ο Βασίλης Τσιτσάνης, συνθέτης, στιχουργός, δεξιοτέχνης του μπουζουκιού και τραγουδιστής δε χρειάζεται συστάσεις. Ο «πατριάρχης» του ρεμπέτικου και του λαϊκού τραγουδιού, είναι ένας από τους τίτλους που έχει κερδίσει επάξια και συνοδεύει το όνομά του εδώ και δεκαετίες, συστήνοντάς τον στις νεότερες γενιές. Το πηγαίο του χάρισμα να μεταμορφώνει τον κόσμο σε τραγούδι άλλαξε την πορεία της ελληνικής μουσικής και έδωσε ταυτότητα σε μια παράδοση που ενώνει τους δυτικούς ήχους με εκείνους της Ανατολής.

Με τη μουσική του εξέφρασε τις πιο δύσκολες εποχές του σύγχρονου ελληνισμού και μας μίλησε για τα βάσανα και τους καημούς του απλού κόσμου ("Συννεφιασμένη Κυριακή", "Κάποια μάνα αναστενάζει", "Σαν απόκληρος γυρίζω"), μας ταξίδεψε στα πιο εξωτικά μέρη ("Ακρογιαλιές δειλινά", "Γκιουλμπαχάρ", "Νύχτες μαγικές"), μας ξεσήκωσε σε ξέφρενους ρυθμούς ("Απόψε στις ακρογιαλιές", "Μπαξέ τσιφλίκι", "Καΐκι μου Άη Νικόλα") ενώ παράλληλα εξύμνησε τον έρωτα με τις πιο γλυκές πενιές ("Αρχόντισα", "Αργοσβήνεις μόνη", "Μη μου ξαναφύγεις πια") αλλά και μας χάρισε υπέροχα συνθήματα μέσα από τα τραγούδια του ("Απόψε κάνεις μπαμ", "Σερσέ λα φαμ", "Έλα όπως είσαι")

Μια μοναδική συναυλία-αφιέρωμα σε έναν από τους σπουδαιότερους δημιουργούς της ελληνικής μουσικής, με την ερμηνεία δύο καταξιωμένων καλλιτεχνών, του Κώστα Μακεδόνα και της Φωτεινής Βελεσιώτου.

Τη μουσική διεύθυνση και τις ενορχηστρώσεις έχει αναλάβει ο Άγγελος Ηλίας ενώ την καλλιτεχνική επιμέλεια ο Κώστας Μακεδόνας. Συμμετέχει το Εργαστήρι Ελληνικής Μουσικής Δήμου Αθηναίων.

Προπώληση εισιτηρίων https://www.ticketplus.gr/event/afieroma-ston-vasili-tsitsani/ και στο ταμείο του θεάτρου Τρίτη – Παρασκευή 11:00 - 18:00

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις

Δημήτρης Καλπογιαννάκης: "Το γεγονός πως ‘’άνοιξα’’ τα εσώψυχά μου και όπως γράφω στον πρόλογο "εκτίθεμαι’’ στα μάτια των αναγνωστών ήταν η πρόκληση και ο προβληματισμός προς τον εαυτό μου".