Η Κύνθια Βουκουβαλίδου αναμετράται με την «Αντιγόνη μου» του Ανδρέα Φλουράκη | Από 15/11 στο Θέατρο 104

 

Η Κύνθια Βουκουβαλίδου αναμετράται με την «Αντιγόνη μου» του Ανδρέα Φλουράκη | Από 15/11 στο Θέατρο 104



Όλοι μου λέγαν πως έγινα πλέον γυναίκα
κι έπρεπε να κάθομαι στα αυγά μου,
αλλά κι ο ίδιος μου ο αδελφός;
Αυτό δεν με πείραξε.
Αυτό μ’ έτσουξε, με τσουρούφλισε.

Δέκα χρόνια από την τελευταία τους συνεργασία στην παράσταση «Μήδειας Πατούσες», η Κύνθια Βουκουβαλίδου συναντιέται ξανά με τον βραβευμένο θεατρικό συγγραφέα Ανδρέα Φλουράκη, ενσαρκώνοντας την «Αντιγόνη μου».

Η Αντιγόνη του παρελθόντος χρίστηκε ηρωίδα.

Η «Αντιγόνη μου» ζει στο σήμερα.

Οι ήρωες χρειάζονται μια εποχή που ν’ αντιλαμβάνεται τον ηρωισμό των πράξεών τους, αλλιώς γίνονται παρίες. Θα καταφέρει η «Αντιγόνη μου» να δικαιωθεί; Να βρει την στήριξη που της αξίζει; Γιατί, εδώ που τα λέμε, η δική μας εποχή μοιάζει μην είναι φτιαγμένη για ήρωες…

«Αντιγόνη μου»
Του Ανδρέα Φλουράκη
Ερμηνεία: Κύνθια Βουκουβαλίδου
Πρεμιέρα: 15 Νοεμβρίου
Θέατρο 104
Προπώληση: https://tinyurl.com/yzvnvyh6

Λίγα λόγια για την πλοκή
Είχατε ποτέ την ευκαιρία να γνωριστείτε με μια ηρωίδα; Τώρα την έχετε!
Η Αντιγόνη υπήρξε ένας διαχρονικός μύθος, γνωστός σε όλους.
Η «Αντιγόνη μου» έρχεται για να τ’ αλλάξει όλα.
Στέκεται στη σκηνή και εκμυστηρεύεται στους θεατές τις σκέψεις, τα όνειρα και το παρελθόν της. Τους χρίζει κοινωνούς της «σημαντικότερης μέρας της ζωής της». Aναζητά τη θέση της στον κόσμο, ψάχνει την αλήθεια της πέρα από τα πρέπει, την ουσιαστική πράξη πέρα από τα προφανή και εντέλει, αναζητά αν την χωρά τούτος ο τόπος!
Αν αφεθείτε και την ακούσετε, μπορεί να σας εκπλήξει. Ίσως και ν’ ανακαλύψετε και κρυμμένες πτυχές του ίδιου σας του εαυτού μέσα απ’ τα λόγια της.
Η «Αντιγόνη μου» του Ανδρέα Φλουράκη είναι ένα σύγχρονο κοινωνικό έργο που θέτει με χιούμορ καίρια ερωτήματα για την ανθρώπινη φύση, τη θέση της γυναίκας, την εξουσία και την ατομική ευθύνη.

Ταυτότητα παράστασης
«Η Αντιγόνη μου»
Πρεμιέρα: 15 Νοεμβρίου
Κείμενο: Ανδρέας Φλουράκης
Ερμηνεία – Σκηνοθεσία: Κύνθια Βουκουβαλίδου
Συνεργάτης στη σκηνοθεσία: Εριφύλη Στεφανίδου
Φωτισμοί: Περικλής Μαθιέλλης
Ηχητικό τοπίο - Μουσική: Γιώργος Μαυρίδης
Σκηνικό-κουστούμια: Μιμίκα Καπούλα
Φωτογραφίες-τρέιλερ: Βασια Αναγνωστόπουλου
Παραγωγή: Tits Up Events
Προβολή και Επικοινωνία: Βάσω Σωτηρίου-We Will

Πού: Θέατρο 104, Ευπολπιδών 41, Γκάζι
Πότε: Από 15 Νοεμβρίου και κάθε Παρασκευή στις 21:15 έως και 17 Ιανουαρίου
Εισιτήρια: 12 € γενική είσοδος, 8 € (φοιτητικό, ανέργων), 6 € (ΣΕΗ, ΑμεΑ)
Προπώληση: MORE.COM
Διάρκεια: 50’

Βιογραφικό Κύνθιας Βουκουβαλίδου
Είναι ηθοποιός, σκηνοθέτης & συγγραφέας.
Σπούδασε υποκριτική στη Δραματική Σχολή του «Εμπρός-Θέατρο Εργαστήριον» και συνέχισε τις σπουδές της στο θέατρο, ολοκληρώνοντας το μεταπτυχιακό πρόγραμμα Creating Theatre & Performance στο Λονδίνο.
Έχει συμμετάσχει σε πολλές θεατρικές παραστάσεις απ’ τo 2012 που επέστρεψε στην Ελλάδα μέχρι σήμερα. Ενδεικτικά: «Ο Μαιτρ & η Μαργαρίτα» (σκηνοθεσία Μαρίας Πανουργιά, Πειραματική Σκηνή Εθνικού Θεάτρου), «Τρωάδες» (σκηνοθεσία Θοδωρή Αμπαζή, ΔΗΠΕΘΕ Πάτρας), “sMOTHERed”, “Cosmofatilan” και “Lift me down” της ίδιας, με το τελευταίο να κερδίζει το Βραβείο Κοινού στο Φεστιβάλ του Κινητήρα.
Από το 2019 έως και σήμερα κάνει stand-up comedy (AthensComedy festival, Athens English Comedy club, Pride Athens, Θέατρο Ελιάρτ, Θέατρο Τζένη Καρέζη, Ελληνικός κόσμος κ.ά).
Είναι κάτοχος διπλώματος στο βιολί και το πιάνο. Ως μουσικός παίζει βιολί από το 1998 σε παραστάσεις στην Ελλάδα και το εξωτερικό με χορευτικά, χορωδίες και παραστάσεις θεάτρου σκιών και έχει διδάξει στο Δημοτικό Ωδείο Θορικού.
Υποστηρίζει ότι αυτά που αποτελούν πραγματικά τη βιογραφία μας δεν μπαίνουν ποτέ στα βιογραφικά μας.

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις

Δημήτρης Καλπογιαννάκης: "Το γεγονός πως ‘’άνοιξα’’ τα εσώψυχά μου και όπως γράφω στον πρόλογο "εκτίθεμαι’’ στα μάτια των αναγνωστών ήταν η πρόκληση και ο προβληματισμός προς τον εαυτό μου".