Νικολέττα Φιλιππάκη: "Θέλω να συνεχίσω να πειραματίζομαι και να εξερευνώ νέους ήχους, χωρίς να χάνω τη σύνδεσή μου με τις ρίζες μου".

 


1.      Ξεκίνησες τη μουσική σου διαδρομή από πολύ μικρή ηλικία, επηρεασμένη από τη Βυζαντινή μουσική. Πώς έχει επηρεάσει αυτό το υπόβαθρο τον τρόπο που προσεγγίζεις τη σύγχρονη μουσική σκηνή;

Ξεκίνησα από μικρή ηλικία με τη Βυζαντινή μουσική, η οποία είναι πολύ βαθιά ριζωμένη μέσα μου. Αυτή η κληρονομιά έχει διαμορφώσει την αίσθηση του ρυθμού και της μελωδίας που φέρνω στη σύγχρονη μουσική. Πιστεύω ότι η Βυζαντινή μουσική με έχει μάθει να ακούω και να σέβομαι τη δύναμη της απλότητας και της εσωτερικότητας, κάτι που προσπαθώ να διατηρώ σε ό,τι κι αν κάνω στη σκηνή ή στο στούντιο.

2.      Πώς νιώθεις που έρχεσαι σε επαφή με τόσο διαφορετικά είδη μουσικής, από τον Μίμη Πλέσσα και τον Γιάννη Πάριο έως τον Goran Bregovic; Πώς συνδυάζεις αυτές τις επιρροές στις εμφανίσεις σου;

Είναι μεγάλη χαρά για μένα να ερμηνεύω τραγούδια τόσο διαφορετικών καλλιτεχνών. Κάθε καλλιτέχνης έχει το δικό του μοναδικό στυλ και προσπαθώ να αποδώσω την αυθεντικότητα των τραγουδιών τους, προσθέτοντας και τη δική μου προσωπική ταυτότητα. Αυτές οι εμπειρίες με εμπλουτίζουν και με βοηθούν να εξελίσσομαι, συνδυάζοντας όλες αυτές τις επιρροές στις εμφανίσεις μου.


3.      Το τραγούδι σου "Μείναμε μόνοι" έχει ιδιαίτερη συναισθηματική φόρτιση. Ποια ήταν η έμπνευσή σου για αυτό το τραγούδι;

Το “Μείναμε μόνοι” είναι ένα κομμάτι που με άγγιξε βαθιά. Η έμπνευση ήρθε από τις προσωπικές μου εμπειρίες, από στιγμές απομόνωσης και εσωτερικής αναζήτησης. Είναι ένα τραγούδι που αντικατοπτρίζει τις στιγμές που όλοι βιώνουμε, όταν συνειδητοποιούμε πόσο πολύπλοκες μπορεί να είναι οι ανθρώπινες σχέσεις. Μεγάλη ευγνωμοσύνη στον αγαπημένο μου Παντελή Θαλασσινό που μου χάρισε αυτό το τραγούδι

4.      Συνεργάζεσαι με τον Νίκο Μερτζάνο, έναν αγαπημένο δημιουργό και ερμηνευτή. Πώς ήταν αυτή η συνεργασία και πώς συνέβαλε στη δημιουργική διαδικασία;

Η συνεργασία με τον Νίκο Μερτζάνο στο τραγούδι «Συνέβη η ζωή» ήταν μαγική. Είναι ένας καλλιτέχνης με ευαισθησία και ιδιαίτερο μουσικό όραμα και κατάφερε να δημιουργήσει  ένα τραγούδι που  έχει  ένταση και βάθος. Του είμαι θερμά ευγνώμων για την υπέροχη μπαλάντα που μου έγραψε.

5.      Στην επικείμενη εμφάνιση στη μουσική σκηνή Major 7, τι να περιμένει το κοινό; Πώς προετοιμάζεσαι για ζωντανές εμφανίσεις που έχουν έντονα συναισθήματα και αντιθέσεις;

Στην εμφάνιση μου στο Major 7, το κοινό μπορεί να περιμένει μια εμπειρία γεμάτη συναίσθημα και όμορφη ανταλλαγή ενέργειας. Θα είναι special guest ο Νίκος Μερτζάνος όπου πέρα από χαρισματικός συνθέτης είναι και καταπληκτικός ερμηνευτής. Η προετοιμασία μου περιλαμβάνει ενδοσκόπηση και επαφή με τα τραγούδια μου, για να μπορώ να τα ερμηνεύω με την προσωπική μου βιωματική αλήθεια.

6.      Συνδυάζεις στη σκηνή τη δυναμικότητα με τον συναισθηματισμό. Πώς καταφέρνεις να δημιουργήσεις αυτή την ισορροπία στην ερμηνεία σου;

Η ισορροπία ανάμεσα στη δυναμικότητα και τον συναισθηματισμό είναι κάτι που με απασχολεί πολύ. Πιστεύω ότι η μουσική έχει τη δύναμη να μεταφέρει την ενέργεια του καλλιτέχνη στον ακροατή και προσπαθώ να μεταφέρω αυτή την ενέργεια μέσω των συναισθημάτων που δημιουργεί το κάθε τραγούδι που ερμηνεύω, μέσα από το στίχο και τη μελωδία του

7.      Μπορείς να μας μιλήσεις για τη χημεία που έχεις με τους μουσικούς που σε συνοδεύουν; Πόσο σημαντικό είναι για σένα να έχεις μια δυνατή ομάδα δίπλα σου;

Η χημεία με τους μουσικούς μου είναι πολύ σημαντική. Αισθάνομαι τυχερή που συνεργάζομαι με ανθρώπους που καταλαβαίνουν το όραμά μου και μοιράζονται το πάθος μου. Είναι σαν μια οικογένεια και πιστεύω ότι αυτή η σύνδεση μεταφέρεται και στο κοινό. Η καλή συνεργασία στη σκηνή δημιουργεί μια μαγεία που μπορεί να την αντιληφθεί ο κάθε θεατής.

8.      Έχεις καταφέρει να δώσεις το δικό σου στίγμα στη μουσική σκηνή. Ποια είναι τα επόμενα καλλιτεχνικά σου σχέδια;

Τα επόμενα μου σχέδια περιλαμβάνουν νέες ηχογραφήσεις και συνεργασίες, καθώς και ζωντανές εμφανίσεις σε διαφορετικούς χώρους. Θέλω να συνεχίσω να πειραματίζομαι και να εξερευνώ νέους ήχους, χωρίς να χάνω τη σύνδεσή μου με τις ρίζες μου.

9.      Με ποιον καλλιτέχνη θα ήθελες να συνεργαστείς στο μέλλον και γιατί;

Ένας καλλιτέχνης με τον οποίο θα ήθελα πολύ να συνεργαστώ και θαυμάζω  είναι ο Γιάννης Κότσιρας. Η ερμηνεία του έχει μια ιδιαίτερη ευαισθησία και δύναμη, κάτι που πιστεύω πως θα ταίριαζε με τη δική μου προσέγγιση.  Η χροιά του έχει μια καθαρότητα που αγγίζει βαθιά τα συναισθήματα, και πιστεύω ότι οι φωνές μας θα ταίριαζαν απόλυτα. Πιστεύω ότι μια συνεργασία μαζί του θα μπορούσε να δημιουργήσει πολύ δυνατές και αληθινές στιγμές τόσο στο στούντιο όσο και στη σκηνή.


10. Πώς βλέπεις τον εαυτό σου να εξελίσσεται καλλιτεχνικά τα επόμενα χρόνια; Υπάρχουν νέα μουσικά είδη που θα ήθελες να εξερευνήσεις;

Τα επόμενα χρόνια βλέπω τον εαυτό μου να εξελίσσεται μέσα από νέα τραγούδια , είμαι ανοιχτή σε νέες εμπειρίες και είδη μουσικής. Θα ήθελα να δοκιμάσω εναλλακτικές μουσικές κατευθύνσεις, πάντα όμως με στόχο να διατηρώ την αυθεντικότητα στην ερμηνεία μου και την αλήθεια στη μουσική μου.


Tης Αλεξίας Βλάρα, 21/10/2024

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις

Δημήτρης Καλπογιαννάκης: "Το γεγονός πως ‘’άνοιξα’’ τα εσώψυχά μου και όπως γράφω στον πρόλογο "εκτίθεμαι’’ στα μάτια των αναγνωστών ήταν η πρόκληση και ο προβληματισμός προς τον εαυτό μου".