ΕΛΕΩΝΟΡΑ ΖΟΥΓΑΝΕΛΗ " ΣΕ ΑΛΛΑ ΜΟΝΟΠΑΤΙΑ" 4 ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ ΘΕΑΤΡΟ "ΠΑΛΛΑΣ"

 

EΛΕΩΝΟΡΑ ΖΟΥΓΑΝΕΛΗ 

"Σε άλλα μονοπάτια"

Δευτέρα 4 Νοεμβρίου  στο Θέατρο “Παλλάς”

 
 
 
 Όλα ξεκίνησαν από μια σκέψη της Λήδας Ρουμάνη να ταξιδέψουμε στον χρόνο με αφορμή τα τραγούδια  και να διαλέξουμε μικρά διαμάντια της ελληνικής μουσικής που έζησαν μέσα στις δεκαετίες.

Πρώτος σταθμός υπήρξε το θέατρο της Μικρής Επιδαύρου στο πλαίσιο του Φεστιβάλ Αθηνών στα τέλη Ιουλίου, το οποίο γέμισε ασφυκτικά και τις δύο βραδιές με χαμογελαστά πρόσωπα που τραγούδησαν μαζί μας, συγκινήθηκαν μαζί μας και ένιωσα ότι περπατήσαμε μαζί στα μονοπάτια των διαλεχτών μας τραγουδιών ακούγοντας το γενναιόδωρο χειροκρότημά τους στο τέλος.  Στη συνέχεια την μυσταγωγία αυτή μοιραστήκαμε με το κοινό στα Αισχύλεια και τον ιδιαίτερα φορτισμένο χώρο της Ελευσίνας. 
 
Θα συνεχίζω να παρουσιάζω τα μουσικά μου μονοπάτια  που κάνουν στάσεις σε  πολλές δεκαετίες ελληνικού τραγουδιού και σε λίγο θα ανέβουν στη σκηνή του Παλλάς στις 4 Νοεμβρίου.

Αγαπημένα τραγούδια που παρέσυραν ολόκληρες γενιές μέσα από την δίκη μου προσέγγιση. Αναμνήσεις, βιώματα, παιδικές  εκδρομές,τραγούδια που άκουγα μόνη μου ή παρέα με τους φίλους μου. Μελωδίες που έγραψαν ιστορία και στίχους που έγραψαν μέσα μας, σε επιμέλεια και μουσική παραγωγή του εξαιρετικού Θωμά Κωνσταντίνου. Μαζί μου επί σκηνής υπέροχοι σολίστες μουσικοί που δίνουν το χρώμα τους  στην μουσική μου περιπλάνηση που ξεκινά από το “Μονοπάτι” του Γιώργου Μουζάκη, και μας οδηγεί στο σήμερα.
 
Οι συντελεστές της συναυλίας:

Καλλιτεχνική επιμέλεια: Λήδα Ρουμάνη -Ελεωνόρα Ζουγανέλη
Μουσική επιμέλεια – Παραγωγή: Θωμάς Κωνσταντίνου

Νίκος Μέρμηγκας - μπουζούκι, λαούτο, μαντολίνο
Στέλιος Φραγκούς -πιάνο 
Ντίνος Χατζηιορδάνου - ακορντεόν
Νίκος Γύρας - κοντραμπάσο 
Δημήτρης Τσάκας - σαξόφωνο και κλασική κιθάρα 
Θωμάς Κωνσταντίνου – ενορχηστρώσεις, ούτι, λαούτο, γιουκαλίλι, τσουμπούς

Φωτισμοί: Μαρία Βενετάκη

Φωτογραφία αφίσας : Σούλα Αποστολάκη 
Artwork : Δημήτρης Παναγιωτακόπουλος 


Προπώληση εισιτηριών : https://www.more.com/music/eleonora-zouganeli-theatro-pallas-1/

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις

Ιωάννα Καράνταλη: "Ο τίτλος «Είμαι ό,τι θυμάμαι» υπογραμμίζει την κεντρική σημασία της μνήμης στην ανθρώπινη ταυτότητα, καθώς οι αναμνήσεις σχηματίζουν το πώς αντιλαμβανόμαστε τον εαυτό μας και τον κόσμο".