ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΗΣ ΡΗΓΑΣ - ΙΔΕΑ ΔΕΝ ΕΧΩ | Stand up comedy & μουσική κωμωδία (Νέα Παράσταση) | Τετάρτες @ Aρτζεντίνα

 Αριστοτέλης Ρήγας

«Ιδέα δεν έχω»

 

Stand up comedy & μουσική κωμωδία

(ΝΕΑ ΠΑΡΑΣΤΑΣΗ)

 

 



 

Ο Αριστοτέλης Ρήγας, δημιουργός της επιτυχημένης σειράς και podcast “είμαι υπέρ”, μουσικός και κωμικός, παρουσιάζει την τέταρτη κατά σειρά ολοκληρωμένη παράσταση stand up comedy και μουσικής κωμωδίας του με τίτλο «Ιδέα δεν έχω»! Από Τετάρτη 23 Οκτωβρίου και κάθε Τετάρτη στην Αρτζεντίνα στα Εξάρχεια.

 

Θα έχει ισοπεδωτικά λογοπαίγνια; Θα έχει εξωφρενικές ιστορίες βασισμένες σε πραγματικά γεγονότα; Θα έχει ευφάνταστες μουσικές διασκευές; Θα έχει ξεκαρδιστικά mashup που θα συνδυάζουν φαινομενικά αταίριαστα μεταξύ τους ακούσματα; Και όλα αυτά για μιάμιση ώρα κωμωδίας, που περνάει από κάθε μορφή και είδος αστείου; Μα πως τα καταφέρνει;

 

“Ιδέα δεν έχω”!

Ελάτε και θα σας λυθούν όλες οι απορίες!

 

Αριστοτέλης Ρήγας

Facebook  \ Instagram \ YouΤube \ Spotify Podcasts

 

Πληροφορίες

 

Τοποθεσία: “Αρτζεντίνα” Κωλέτη 40 Εξάρχεια

Παραστάσεις: Τετάρτες από 23 Οκτωβρίου 

Ώρα Έναρξης: 21:00

 

Τιμές εισιτηρίων:

Προπώληση10€ | Ταμείο 12 €

Προπώληση Εισιτηρίων: https://www.more.com/theater/aristotelis-rigas-idea-den-exo/

 

Διάρκεια παράστασης: 90’

 

Παραγωγή: Γάϊδαρος production

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις

Ιωάννα Καράνταλη: "Ο τίτλος «Είμαι ό,τι θυμάμαι» υπογραμμίζει την κεντρική σημασία της μνήμης στην ανθρώπινη ταυτότητα, καθώς οι αναμνήσεις σχηματίζουν το πώς αντιλαμβανόμαστε τον εαυτό μας και τον κόσμο".