ΠΟΛΥ ΣΙΓΑΝΟΥ - ΠΑΡΑΘΥΡΟ ΣΤΟΝ ΚΟΣΜΟ

 


ΠΟΛΥ ΣΙΓΑΝΟΥ

Παράθυρο στον κόσμο

Συλλογή διηγημάτων  

 

 

Τις ώρες τις μοναχικές, εικόνες, σκέψεις και γεγονότα μπερδεύονται και γίνονται ένα κουβάρι. Και στην προσπάθειά τους να ξεμπλεχτούν, τραβούν τη λεπτή κουρτίνα πίσω από το παράθυρο της λησμονιάς. Και ξεχωρίζουν…

Άλλες φορές μοιάζουν να αιμορραγούν και άλλες να ζωντανεύουν. Σαν την Ελπίδα.

 

 

 


 

                                                                                                                                                                                                           

 

ΒΙΟΓΡΑΦΙΚΟ:

Γεννήθηκα στην Αίγυπτο, συγκεκριμένα στο Κάιρο, αλλά επιστρέψαμε με την οικογένειά μου στην Ελλάδα όταν ακόμα ήμουν πολύ μικρή. Στην Αθήνα σπούδασα στη Νομική Σχολή και εργάστηκα ως δικηγόρος για πολλά χρόνια. Από τον γάμο μου απέκτησα μια κόρη, η οποία μου χάρισε δύο εγγόνια.

 

ΚΛΙΚ εδώ  για περισσότερες λεπτομέρειες

ISBN 978-618-215-223-2

Τιμή: 14,40 με ΦΠΑ

Σελίδες: 152

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις

Ιωάννα Καράνταλη: "Ο τίτλος «Είμαι ό,τι θυμάμαι» υπογραμμίζει την κεντρική σημασία της μνήμης στην ανθρώπινη ταυτότητα, καθώς οι αναμνήσεις σχηματίζουν το πώς αντιλαμβανόμαστε τον εαυτό μας και τον κόσμο".