Είδαμε και προτείνουμε: " Ή εμένα ή την άλλη " με τις Σοφία Βόσσου και Λένα Αλκαίου στο Θέατρο Χυτήριο

 Δύο διαχρονικές φωνές ανεξίτηλες στο χρόνο, δύο κυρίες του καλλιτεχνικού πενταγράμμου, με τραγούδια χιλιοτραγουδισμένα για την αγάπη και τον έρωτα,

μας ταξίδεψαν για μία άλλη φορά, η Σοφία Βόσσου και η Λένα Αλκαίου στο φιλόξενο Χυτήριο Theatre - Σημείο Πολιτισμού με τη μουσική διαδραστική παράσταση "ή εμένα ή την άλλη" σε μία ιδέα της Αθήνας Τσαμαδού και σκηνοθεσία Γιάννας Κουσουλα.
Μαζί τους ο Ανδρέας Χατζηανδρέου και ο Σωτήρης Σωτηρίου.
"Η εμένα ή την άλλη''
αγαπημένη μου Λένα ήταν πάνω από τις δυνάμεις μου.. άλλωστε αυτά είναι ανθρώπινα... μην στεναχωριέσαι όμως θα τη βρούμε τη λύση....
Η Λένα η Σοφία ο Σωτήρης και ο Ανδρέας....
Αλλά πάνω από όλα εμείς το κοινό θα αποφασίσουμε ποιο θέλουμε να είναι το τέλος αυτής της ιστορίας!



Από  Σάββατο 19 /2 και ώρα 22:00 στο Θέατρο Χυτήριο

 

                                                                                        



                              '' ή εμένα ή την άλλη"



                      


 

Αγαπημένη μου Λένα , ήταν πάνω από τις δυνάμεις μου ... άλλωστε αυτά  είναι ανθρώπινα ... μη στεναχωριέσαι όμως θα την βρούμε τη λύση στο Χυτήριο …

Eσύ , εγώ και ο Ανδρέας ...

Aλλά πάνω  απ΄ όλα ο κόσμος  που θα αποφασίσει  ποιο θα είναι  το τέλος αυτής της ιστορίας !

Η Σοφία Βόσσου συναντά τη Λένα  Αλκαίου στο θέατρο Χυτήριο από τις 5 Φεβρουαρίου και ώρα 22:00  για περιορισμένο αριθμό παραστάσεων.

 Μαζί τους   ο Ανδρέας Χατζηανδρέου.

 Σκηνοθεσία:   Γιάννα Κουσουλα

Πιάνο:               Πάνος Νάκος

Μπουζούκι:      Αργύρης Ντίνας

 

 

Ιδέα και κείμενο  Αθηνά Τσαμαδού .

 

 

 

Τιμές εισιτηρίων : 15 ευρώ και 12 ευρώ  Αμεα και Φοιτητικό 

 

Προπώληση εισιτηρίων: Τicketplus.gr 

 

Επικοινωνία και προβολή παράστασης : Νταίζη Λεμπέση|  email daisylempesi@hotmail.gr  |

 

Art director φωτογράφισης : Μαριάμ Νίκου

 

Φωτογράφος : Κωνσταντίνος Λέπουρης 

 

Παραγωγή : Βάσια Παναγοπούλου 

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις

Χλόη Αντωνοπούλου Μουζακίτη: " Για εμένα όμως η υπέρτατη αρετή που οφείλουμε να κατακτήσουμε σε αυτή τη ζωή είναι αύτη του ενήλικα που θέλει να βουτήξει το δάχτυλό του σε κάθετι νέο και να το γευτεί".