Διαβάσαμε: "ΤΟ [ΣΧΕΔΟΝ] ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ ΜΙΑΣ 82ΧΡΟΝΗΣ" Ζουμπουλάκη Μανίνα

 ΤΟ [ΣΧΕΔΟΝ] ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ ΜΙΑΣ 82ΧΡΟΝΗΣ

ΜΑΝΙΝΑ ΖΟΥΜΠΟΥΛΑΚΗ
ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ
Η Μελίνα Μπίλια, η ηρωίδα του μυθιστορήματος είναι μία 82χρονη γυναίκα, με κέφι και χιούμορ,με δυναμισμό και ευαισθησία.

Έχει την ικανότητα να ενθουσιάζεται με μικρά πράγματα, οι φίλες της, η τόλμη της και οι περιπέτειές της, και γενικά ο τρόπος που αντιμετωπίζει τη ζωή, μας τα παρουσιάζει μέσα από το (σχεδόν) ημερολόγιο της, ενός χρόνου περίπου, αναλυτικά.
Είναι χήρα, κατοικεί μόνη σε ένα μικρό διαμέρισμα, έχει κόρη και εγγονή,έχει φίλες και φίλους κολλητούς! Η οικονομική κρίση και η βοήθεια που πρέπει να προσφέρει στον κολλητό της (μετά από ατύχημα του), την φέρνουν σε σημείο να πουλήσει τα φυτά του.
Τα φυτά βέβαια δεν είναι όποια όποια, είναι φυτά που καπνίζονται και καλλιεργούνται παράνομα! Πούλησε λοιπόν τα παράνομα καλλιεργούντα φυτά ,γνώρισε έναν ενδιαφέροντα παππού, ασχολήθηκε με το Αιρ-Μπι- Εν -Μπι, ανακατεύτηκε στην ερωτική ζωή της εγγονής και σε άλλες περιπέτειες που τις αφηγείται με τρελό χιούμορ και έχει διάθεση να <<κάνει πράγματα>>...
Τα μηνύματα που μας παραθέτει το συγκεκριμένο βιβλίο είναι πολλά, τόσο για τους μοναχικούς ηλικιωμένους που ζουν στην απομόνωση και την απόρριψη των δικών τους ανθρώπους, τόσο και για τους νέους που τα όνειρά τους είναι προ των πυλών, και όλη η ζωή είναι μπροστά τους, έτοιμη να την γευτούν και να την κατακτήσουν!!
Η φιλοσοφημένη στάση της γιαγιάς Μελίνας απέναντι στο θάνατο, κάνει τον αναγνώστη να βλέπει και αυτός με άλλο μάτι τη ζωή.
Και ναι... έχουμε κάθε λόγο να σηκωθούμε το πρωί από το κρεβάτι μας, σε όποια ηλικία και να είμαστε!!!

Διαβάζοντας το ημερολόγιό μου θα καταλάβετε επιτέλους ότι, ΝΑΙ, έχετε λόγους να σηκώνεστε κάθε πρωί από το κρεβάτι σας, και μάλιστα με ΚΕΦΙ, με ΕΝΘΟΥΣΙΑΣΜΟ, όπως εγώ, ή ότι δεν χρειάζεστε καν λόγους.

Με λένε Μελίνα Μπίλια, είμαι ογδόντα δύο χρονών, και αυτές είναι περιπέτειές μου.


Είμαι ογδόντα δύο χρονών (άσχετα που κρύβω χρόνια, και μπερδεύω τι έχω πει σε ποιον, όσον αφορά την ηλικία μου). Με λένε Μελίνα Μπίλια και, παρόλο που έχω πόνους και παθήσεις που πάνε σύννεφο, όπως όλες οι γιαγιάδες του κόσμου, δεν είμαι μια συνηθισμένη γιαγιά. Έχω κέφι, και ενθουσιασμό, και διάθεση να «κάνω πράγματα»… αρκεί αυτά τα πράγματα να είναι πάνω στη γη, άντε και στη θάλασσα. Ο ουρανός μού φέρνει περίεργους συνειρμούς… 

Ένεκα η Κρίση και που ο κολλητός μου έσπασε τη λεκάνη του, έφτασα να πουλάω τα φυτά του. Τα φυτά δεν είναι ραδίκια, εκτός κι αν καπνίζονται τα ραδίκια… Πούλησα λοιπόν όχι-ραδίκια, γνώρισα έναν ενδιαφέροντα παππού, ασχολήθηκα με το Αιρ-Μπι-Εν-Μπι, ανακατεύτηκα στην ερωτική ζωή της εγγονής μου και γενικά, μέσα στον τελευταίο χρόνο, είχα ένα σωρό περιπέτειες. Διαβάζοντάς τες στο ημερολόγιό μου, ελπίζω να καταλάβετε επιτέλους – ειδικά εσείς που αναρωτιέστε – ότι, ΝΑΙ, έχετε λόγους να σηκώνεστε κάθε πρωί από το κρεβάτι σας και, μάλιστα, με ΚΕΦΙ, με ΕΝΘΟΥΣΙΑΣΜΟ, όπως εγώ… ή ότι δεν χρειάζεστε καν λόγους. 

Θα μάθετε επίσης ΠΩΣ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΕΙΝΑΙ να είσαι ογδόντα δύο χρονών (άσχετα αν λες ότι είσαι εβδομήντα πέντε). 


Σελίδες304
Διαστάσεις14,5x20,5
ΔιαθεσιμότηταΆμεσα Διαθέσιμο
Βάρος343 g
Βιβλιοδεσία

Μαλακό εξώφυλλο

Ηλικία

18+

Συγγραφέας

Εκδότης

Γλώσσα

Ημ. Έκδοσης15/04/2019
ISBN978-960-569-963-5

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις

Χλόη Αντωνοπούλου Μουζακίτη: " Για εμένα όμως η υπέρτατη αρετή που οφείλουμε να κατακτήσουμε σε αυτή τη ζωή είναι αύτη του ενήλικα που θέλει να βουτήξει το δάχτυλό του σε κάθετι νέο και να το γευτεί".