Αlexia's secrets: Ο Θωμάς Στεργίου μιλάει στο Open Mind


Ο Θωμάς Στεργίου μιλάει στο Open Mind για τα νέα του τραγούδια, την συνεργασία του με τον Χρήστο Νικολόπουλο και διάφορα ακόμα...



Νέο single, μιλήστε μου λίγο για αυτό.

Ναι, δύο νέα single! Και τα δύο σε μουσική του Χρήστου Νικολόπουλου και στίχους του Δημήτρη Τσάφα, με τίτλο «Ένας κόσμος ανάποδα» και «Με ένα “αχ κι ένα γιατί», που έχουν ήδη κυκλοφορήσει από την MLK.

Πώς νιώθετε για την συνεργασία σας με τον Χρήστο Νικολόπουλο;

Είναι ευτύχημα η συνεργασία μου με τον Χρήστο Νικολόπουλο, τόσο γιατί πρόκειται για έναν από τους σπουδαιότερους συνθέτες και από τους ευγενέστερους ανθρώπους που έχω γνωρίσει, όσο και για το ότι αυτή είναι και η πρώτη μου δισκογραφική δουλειά. Φυσικά, αισθάνομαι μεγάλη ευθύνη για να βγάλω ασπροπρόσωπους και εκείνον και όσους με πίστεψαν, αλλά σίγουρα δεν μπορώ να κρύψω την χαρά και την τιμή που νιώθω.

 Τι σημαίνει για εσάς η μουσική;

Για μένα η μουσική είναι έκφραση συναισθημάτων. Ακούω, γράφω και τραγουδάω μουσική. Κι έτσι εκφράζομαι στις χαρές και στις λύπες.

Ποια είναι τα μελλοντικά σας σχέδια;

Περιμένω να κυκλοφορήσει το τρίτο τραγούδι, σε μουσική του Χρήστου Νικολόπουλου και στίχους του Λευτέρη Χαψιάδη, με τίτλο «Ένα ταξίδι μοναξιάς». Κι από ‘κει και πέρα, έχει ο Θεός, ό,τι προκύψει.

 Πώς φαντάζεστε τον εαυτό σας σε 10 χρόνια;

Δεν μπορώ να μαντέψω πως θα είμαι σε 10 χρόνια. Το μόνο σίγουρο είναι πως θα ήθελα να συνεχίσω αυτό που έχω αρχίσει. Να συνεχίσω να τραγουδάω.

Ένα μήνυμα προς τους αναγνώστες μας.

Εύχομαι σε όλους ένα καλό καλοκαίρι, γεμάτο υγεία, χαρά και μουσική.

Της Αλεξίας Βλάρα, 4/7/2017

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις

Δημήτρης Καλπογιαννάκης: "Το γεγονός πως ‘’άνοιξα’’ τα εσώψυχά μου και όπως γράφω στον πρόλογο "εκτίθεμαι’’ στα μάτια των αναγνωστών ήταν η πρόκληση και ο προβληματισμός προς τον εαυτό μου".