Alexia's secrets: Η Γιάννα Φαφαλιού μιλάει στο Open Mind


 Η Γιάννα Φαφαλιού μιλάει στο Open Mind για το νέο της τραγούδι, την συνεργασία της με τον Κώστα Μακεδόνα και διάφορα ακόμα...



Νέο τραγούδι, μιλήστε μου λίγο για αυτό.

Κατ’ αρχήν είμαι πολύ χαρούμενη και περήφανη. Πρόκειται για ένα remake του αγαπημένου «Μια γυναίκα μόνο ξέρει» των Εκείνος και Εκείνος, το οποίο πρωτοτραγουδήθηκε από την Καίτη Γκρέυ το 1993, και η τωρινή διασκευή έγινε δια χειρός Λεωνίδα Τζίτζου. Κυκλοφόρησε πριν λίγο καιρό από τη Heaven Music και ήδη έχει αγαπηθεί πολύ γιατί είναι φρέσκο, καλοκαιρινό και δεν θυμίζει σε τίποτα την παλιά εκτέλεση. Νιώθω ευγνώμων και για το «δώρο» του Νίκου Καλλίνη και του Κώστα Λογοθετίδη που μου το (ξανα)εμπιστεύτηκαν, αλλά και για τη συνεργασία μου με τη Heaven, που αποτελεί για μένα μία παρακαταθήκη καλής πορείας και δισκογραφικής εξέλιξης.

 Πώς νιώθετε αυτήν την περίοδο μετά την συμμετοχή σας σε talent show;

Είναι υπέροχο το συναίσθημα να σε αναγνωρίζουν, να σου λένε τόσο όμορφα λόγια, να σ’ αγκαλιάζουν σαν να είσαι δικός τους άνθρωπος, να σου λένε «σε ψηφίζαμε!» και «πόσο άδικο ήταν που βγήκες νωρίς». Έχουν αλλάξει αρκετά πράγματα στη ζωή μου από τότε και σε πρακτικό επίπεδο και ομολογώ πως έχω βάλει τα δυνατά μου να ανταπεξέλθω στα «πολλά μου μέτωπα», όσο καλύτερα μπορώ!

 Πώς είναι να βρίσκεστε ανάμεσα σε Αθήνα-Χίο;

Όμορφο μα και κουραστικό μαζί. Ειδικά το «φτιάξε βαλίτσα- άδειασε βαλίτσα», είναι το πιο κουραστικό απ’ όλα. Όμως έχει μαγεία το ταξίδι, η επαφή με τον κόσμο που σε αποζημιώνει για την όποια ταλαιπωρία. Κι εγώ ανέκαθεν ήμουν και είμαι πολίτης του κόσμου. Το μόνο μου θέμα που εκκρεμεί, είναι να βρω έναν σπόνσορα για τα αεροπορικά μου εισιτήρια!....

 Πώς νιώθετε  για την συνεργασία σας με τον Κώστα Μακεδόνα;

Μόνο ευγνωμοσύνη και προσωπική υπερηφάνεια θα έλεγα. Ο Κώστας Μακεδόνας είναι ένας καλλιτέχνης που αγαπώ πολύ, αγαπώ τη δουλειά του, αγαπώ την πορεία του, αγαπώ το ήθος του σαν άνθρωπο. Το ότι με ξεχώρισε να τον συντροφεύω στις συναυλίες του φέτος το καλοκαίρι μαζί με την Κέλλυ τη Βουδούρη, ένα ταλαντούχο κορίτσι που έφτασε μέχρι τον τελικό του Rising Star, είναι μία καταξίωση για μένα. Επίσης, το γεγονός ότι είναι και πιλότος και μπορεί να με νιώσει στο διπλό επαγγελματικό μου ρόλο ως ψυχολόγος, είναι πολύ ανακουφιστικό γιατί μοιραζόμαστε τα ίδια άγχη να προλάβουμε το χρόνο που «πάντα δεν φτάνει»!

 Ροκ, έντεχνο ή λαϊκό, τι θα επιλέγατε;

Όλα αυτά τα είδη τα έχω ζήσει, τα έχω μελετήσει, τα έχω τιμήσει. Το Ροκ ήταν η πρώτη μου αγάπη στο «Σταυρό του Νότου» όπου υπήρξα για δύο χρόνια στη ροκ σκηνή, ανήκει στα φοιτητικά μου χρόνια και θεωρώ ότι είναι ένας κύκλος που έκλεισε με λαμπρότητα. Μεγαλώνοντας,  η ποιότητά μου και η φωνή μου κλίνουν προς το έντεχνο-λαϊκό -και αυτό μου λένε και όσοι με ξέρουν- συμπεριλαμβανομένου και του Μακεδόνα. Είναι μονόδρομος για μένα να κάνω αυτά που ταιριάζουν στην καρδιά και στην ψυχή μου – κι αυτά δεν είναι απαραίτητο πάντα να είναι εμπορικά.

 Ποια είναι τα μελλοντικά σας σχέδια;

Είναι πολλά….! Έχοντας πάντα σαν βάση τη Χίο, το νησί μου, επιθυμώ μία χειμερινή συνεργασία που θα μου ταιριάζει και θα μου αρέσει, να συνεχίσω να δουλεύω ως ψυχολόγος, να καταφέρω να είμαι «παρούσα» για την οκτάχρονη Φίλια μου, να προχωρήσω δισκογραφικά, να αντέξω όλους αυτούς τους ρόλους που έχω επιλέξει να είμαι!
          
 Ένα μήνυμα προς τους αναγνώστες μας.

Να κάνουν πράγματα που αγαπούν, να έχουν υγεία, να μη σταματούν να κυνηγούν τα όνειρά τους γιατί τα όνειρα δεν έχουν ηλικία.

Της Αλεξίας Βλάρα, 4/7/2017

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις

Δημήτρης Καλπογιαννάκης: "Το γεγονός πως ‘’άνοιξα’’ τα εσώψυχά μου και όπως γράφω στον πρόλογο "εκτίθεμαι’’ στα μάτια των αναγνωστών ήταν η πρόκληση και ο προβληματισμός προς τον εαυτό μου".