Η Ρένα Μόρφη με νέο δίσκο στον Σταυρό του Νότου plus




ΣΑΜΠΑ ΤΣΙΚΙΤΑ 
είναι ο τίτλος του δεύτερου προσωπικού δίσκου της Ρένας Μόρφη
και μας τον παρουσιάζει στον Σταυρό του Νότου plus 
για τρία Σάββατα 7-14-21 Μαρτίου.

Η ερμηνεύτρια με τα χίλια πρόσωπα, 
μας ετοίμασε μια μουσικοχορευτική νουβέλα από 10 νέα τραγούδια,
σε ένα πρόγραμμα που αγαπήθηκε με πάθος από κοινό και κριτικούς.


Όσο για το τι είναι ακριβώς αυτό το πρόγραμμα ;
Αν δεν το δεις, δεν μπορείς να καταλάβεις.
Κι όταν το δεις, δε μπορείς να το εξηγήσεις.
Αλλά τέτοιες βραδιές είναι για να τις ζούμε κι όχι για να τις αφηγούμαστε.

Με τους:

ΡΕΝΑ ΜΟΡΦΗ
ΔΗΜΗΤΡΗ ΜΠΑΛΟΓΙΑΝΝΗ
ΛΑΜΠΗ ΚΟΥΝΤΟΥΡΟΓΙΑΝΝΗ
ΒΑΓΓΕΛΗ ΣΤΕΦΑΝΟΠΟΥΛΟ
ΣΠΥΡΟ ΛΙΓΚΩΝΗ
ΑΓΓΕΛΟ ΠΟΛΥΧΡΟΝΟΥ
ΑΛΕΞΑΝΔΡΟ ΔΕΡΜΑΝΗ
ΧΡΗΣΤΟ ΣΚΟΝΔΡΑ
ΑΝΔΡΕΑ ΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΟΠΟΥΛΟ

                        https://www.facebook.com/events/2514051475579828/


Σταυρός του Νότου plus
Φραντζή 14, Νέος Κόσμος  
Ώρα έναρξης 22.30
Είσοδος 15ευρώ με μπύρα ή κρασί
Τηλ κρατήσεων 2109226975 & 2109239031

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Βασίλειος Α. Κυβέλλος: : "Το όνειρο είναι το διαβατήριο για το πέρασμα του πρωταγωνιστή στο παράλληλο σύμπαν του παρελθόντος του".

Με μεγάλη επιτυχία πραγματοποιήθηκε η παρουσίαση της ποιητικής συλλογής «Ζητείται Φωνή» της Άννας Σιμιτσοπούλου

«Το φτερωτό άλογο» του Ν. Καζαντζάκη στην παιδική σκηνή του θεάτρου Βεάκη | Θεατρ. Απόδοση: Άνδρη Θεοδότου - Σκηνοθεσία: Δημήτρης Δεγαΐτης

Άγγελος Λαμέρας: "Στην εποχή μας, αυτός που νιώθει τον ρομαντισμό -είτε στον έρωτα είτε στους κοινωνικούς αγώνες- νιώθει εσωτερική εξορία".

Διαβάσαμε και προτείνουμε: «Γράμμα του πελάγους» του Άγγελου Λαμέρα από την Άνεμος εκδοτική