Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Η Χριστίνα Καραφυλλάκη μιλάει στο Open Mind


  

Η Χριστίνα Καραφυλλάκη μιλάει στο Open Mind για τα νέα της επαγγελματικά σχέδια, το νεο της τραγούδι, την αγάπη της για την μουσική, πως προέκυψε η συμμετοχή της στο Rising Star και διάφορα ακόμα...


Ετοιμάζεται νέο τραγούδι. Μιλήστε μου για αυτό.

Είμαι πολύ χαρούμενη που βγήκε το πρώτο μου τραγούδι. Λέγεται "Μια αλήθεια πες μου!", σε μουσική του Μάνου Αντωναίου και στίχους του Πυθαγόρα και κυκλοφορεί από την Panik Platinum. Είναι ένα ανάλαφρο λαϊκό τραγούδι  που πιστεύω πως βγάζει ένα ρομαντισμό προς τα έξω, κάτι που μου ταιριάζει πολύ. Όλη η παραγωγή του τραγουδιού (ηχογράφηση, μίξη, mastering) έχει γίνει στην Κρήτη με επαγγελματίες μουσικούς από την Κρήτη. Στο βιολί είναι ο ίδιος ο συνθέτης.  Ένα όνειρό  μου έγινε πραγματικότητα!

 Τι σημαίνει για εσάς μουσική;

Για μένα η μουσική σημαίνει πολλά. Μου δίνει ζωή! Μου δίνει χαρά! Με γεμίζει. Είναι εκτόνωση . Είναι διασκέδαση! Είναι ένας τρόπος να εκφράσω τα συναισθήματά μου.  Είναι παρηγοριά στις δύσκολες στιγμές της ζωής μου. Όταν τραγουδώ βγαίνει αυτό που νιώθω προς τα έξω! Μου θυμίζει πάντα τις όμορφες στιγμές στο σπίτι με την οικογένεια μου. 

     Πως ήταν η συμμετοχή σας στο μουσικό διαγωνισμό;

Το Rising Star για μένα ήταν κάτι πολύ ξαφνικό και παράλληλα ήταν μια υπέροχη εμπειρία! Ένα όμορφο ταξίδι που με γέμισε με πολλά συναισθήματα για τα όποια είμαι πολύ ευγνώμων  και σίγουρα θα μείνουν στην μνήμη μου για πάντα! Γνώρισα πολλούς ανθρώπους της μουσικής και έμαθα πολλά.

 Πώς προέκυψε η συνεργασία σας με την δισκογραφική εταιρία;

Για την συνεργασία μου με την panik records είμαι πολύ χαρούμενη. Χάρηκα που ενδιαφέρθηκαν για το τραγούδι μου. Και εύχομαι και στο μέλλον να ξανασυνεργαστούμε.

   Ποιοι είναι οι αγαπημένοι σας καλλιτέχνες;

Αγαπημένοι καλλιτέχνες είναι παρά πολλοί! Από λαϊκούς μέχρι παραδοσιακούς! Έχω μια αδυναμία στον Πασχάλη Τερζή! Όταν ακούω την φωνή του κλαίω. Επίσης μου αρέσει παρά πολύ η Γλυκερία και  η μουσική των τραγουδιών της. Μου αρέσει ο τρόπος που παντρεύει διαφορετικές μουσικές μαζί! Μαρινέλλα, Χάρις Αλέξιου, Ελευθερία Αρβανιτάκη, Πόλυ Πάνου, Ρίτα Σακελάριου. Η κάθε τραγουδίστρια έχει το δικό του στυλ. Μου αρέσουν οι άνθρωποι που μιλούν με την δουλειά τους. Και φυσικά ο Χρόνης Αηδονίδης επειδή είμαι και θρακιωτοπούλα! 

   Έχετε επιρροές από κάποιον μουσικό;


Ακούω πολλές και διαφορετικές μουσικές!  Μου αρέσει πολύ η μουσική του Χρήστου Νικολόπουλου! Και φυσικά ο Αντώνης Βαρδής. Έχει αυτό το μελαγχολικό στοιχείο που μου αρέσει παρά πολύ.

    Με ποιον θα θέλατε να συνεργαστείτε και γιατί;

Αχ, είναι πάρα πολλοί! Και στην Ελλάδα αλλά και στην Ολλανδία. Θα ήθελα να συνεργαστώ με τον κύριο Μακεδόνα φυσικά! Ένα όνειρο μου είναι να κάνω  κάποια στιγμή ένα όμορφο ντουέτο που εύχομαι να ακουστεί και στην Ελλάδα και στην Ολλανδία. Αλλά έχω δρόμο ακόμα. Αυτά είναι όνειρα και όλα θα φανούν στο μέλλον. Μακάρι να έχω την τύχη αυτή και εύχομαι μόνο να έχω καλούς και σωστούς ανθρώπους δίπλα μου. 

    Πώς είναι η επαφή σας με τον Κώστα Μακεδόνα;

Η επαφή μου με τον κύριο Μακεδόνα ήταν πολύ όμορφη. Και είναι ακόμη. Ένας άνθρωπος σοβαρός, μεγάλος καλλιτέχνης και μουσικός! Και τιμή μου που με διάλεξε και τον γνώρισα από κοντά! Έχω μόνο τα καλύτερα να πω!

 Ολλανδία- Ελλάδα, θα επιστρέφατε στην Ελλάδα για την επαγγελματική σας πορεία;

Ελλάδα, Ολλανδία! 2 χώρες που τις λατρεύω! Έχω 2 πατρίδες και είμαι πολύ υπερήφανη! Αλλά όμως είναι δύσκολο να δραστηριοποιούμε ταυτόχρονα και στις 2 χώρες! Δεν ξέρω τι θα γίνει στο μέλλον! Έχω και την δουλειά μου εδώ. Δεν μπορώ να απαντήσω τώρα αλλά θα ήταν ωραία να μπορούσα να κάνω κάποιες εμφανίσεις και στην Ελλάδα όπως στην Ολλανδία. Γενικά όμως μην λες ποτέ, ποτέ! Άλλα σχεδιάζεις και αλλά σου έρχονται! Αυτή την στιγμή θέλω να χαρώ αυτό που μου ήρθε τώρα. Πέρασα πολλά για να φτάσω ως εδώ. Πρώτα ο Θεός και όλα θα γίνουν! Υγεία να έχουμε! 

 Ποια είναι τα μελλοντικά σας σχέδια;


Αυτήν τη στιγμή θέλω να βοηθήσω το τραγούδι μου να ακουστεί όσο γίνεται περισσότερο. Εύχομαι να το αγαπήσει ο κόσμος. Τον Μάρτιο θα έχω και πάλι τη χαρά να συνεργαστώ με τον Μάκη Σεβίλογλου. Είναι  η δεύτερη φορά που θα είμαι μαζί του και θα κάνουμε μία περιοδεία σε πολύ όμορφα θέατρα της Ολλανδίας!  Ένας άνθρωπος που με πίστεψε και μου έδωσε την ευκαιρία να τραγουδήσω όμορφα ελληνικά τραγούδια! Και αυτό δεν το ξεχνώ! 

  Ένα μήνυμα προς τους αναγνώστες μας.

Πρώτα από όλα να σας πω ένα ευχαριστώ για το ενδιαφέρον και για την όμορφη συνέντευξη! Το μήνυμα μου προς τους αναγνώστες σας είναι να χαμογελάμε πάντα! Να μην το βάζουμε ποτέ κάτω! Να προσπαθούμε και να είμαστε αληθινοί! 


Η Χριστίνα Καραφυλλάκη, η όμορφη Ελληνίδα από την Ολλανδία
που γνωρίσαμε από τη συμμετοχή της στο talent show του ΑΝΤ1 "Rising star",
κυκλοφορεί το πρώτο της τραγούδι,
με τίτλο "Μια αλήθεια πες μου"
σε μουσική του Μάνου Αντωναίου και στίχους του Πυθαγόρα.


Η  νέα ανερχόμενη και εξαιρετικά ταλαντούχα Χριστίνα ζει και εργάζεται στην Ολλανδία, πραγματοποιώντας εμφανίσεις σε θέατρα και χώρους εκδηλώσεων,
στηρίζοντας το καλό ελληνικό λαϊκό τραγούδι!

Στα άμεσα σχέδια της είναι η νέα περιοδεία με τον Μάκη Σεβίλογλου
στις πόλεις της Ολλανδίας καθώς και να αγαπηθεί το τραγούδι της
από τους 'Ελληνες θαυμαστές του λαϊκού τραγουδιού σε όλο τον κόσμο!


Λίγα λόγια για τη Χριστίνα Καραφυλλάκη σε α' πρόσωπο :

"Γεννήθηκα στην όμορφη Ολλανδία, στην πόλη της Ουτρέχτης. Οι γονείς μου είναι Έλληνες μετανάστες με καταγωγή από τον Έβρο.
Το ελληνικό λαϊκό τραγούδι και τα παραδοσιακά είναι η μεγάλη μου αγάπη. Μεγαλώνοντας βασικές μου επιρροές αποτελούσαν οι Πόλυ Πάνου, Ρίτα Σακελλαρίου, Γλυκερία, Μαρινέλλα καθώς και άλλες καταξιωμένες καλλιτέχνιδες και καλλιτέχνες της ελληνικής μουσικής σκηνής
Γνωρίζοντας ότι η ενασχόληση με την μουσική είναι αυτό που θέλω, από μικρή παρακολούθησα  μαθήματα πιάνου καθώς και φωνητικής στην Ολλανδία και αργότερα συνέχισα για ένα χρόνο σε μουσική σχολή της Αθήνας. 
Ξεκίνησα τις σπουδές μου στα οικονομικά και παράλληλα δούλευα σε μια ασφαλιστική εταιρία αλλά δυστυχώς τα πράγματα ήρθαν διαφορετικά από ότι υπολόγιζα και δεν  κατάφερα να τελειώσω τις σπουδές μου. Η ζωή μου τα έφερε αλλιώς, ωστόσο δεν μπορούσα να αποχωριστώ το τραγούδι και κατάφερα να ασχοληθώ επαγγελματικά με αυτό.  
Εδώ και αρκετά χρόνια κάνω εμφανίσεις  σε χώρους εκδηλώσεων καθώς και σε θέατρα στην Ολλανδία. Πέρυσι, είχα την τιμή να κάνω περιοδεία με τον τραγουδοποιό  Μάκη Σεβίλογλου στην Ολλανδία, ο οποίος πίστεψε σε μένα, γεγονός που μου έδωσε μεγάλη χαρά και δύναμη να συνεχίσω στον τομέα της μουσικής.
Το χειμώνα που μας πέρασε συμμετείχα στο τηλεοπτικό talent show "Rising star", όπου ο Κώστας Μακεδόνας με επέλεξε στην ομάδα του. Η συμμετοχή μου υπήρξε για εμένα ένα υπέροχο ταξίδι και ταυτόχρονα ένα μάθημα, που με γέμισε εμπειρίες, συμβουλές και συναισθήματα, για τα οποία είμαι ευγνώμων και σίγουρα θα μείνουν χαραγμένα στη μνήμη μου για πάντα!


Της Αλεξίας Βλάρα, 25/2/2018


Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Είδαμε και προτείνουμε: «Rayman ούρλιαξε» στο Θέατρο Σφενδόνη

  Η θεατρική παράσταση "Rayman ούρλιαξε", σε σκηνοθεσία του Περικλή Μουστάκη, προσφέρει μια ξεχωριστή εμπειρία στο θεατή, ενώνοντας την υψηλής αισθητικής σκηνοθεσία με την πνευματική εμβάθυνση του περιεχομένου.  Η εξαιρετική ερμηνεία του Χάρη Φραγκούλη στον κεντρικό ρόλο του Rayman προσθέτει στοιχεία ευαισθησίας και συγκίνησης στην ανάπτυξη του χαρακτήρα και των θεμάτων που αναδεικνύονται. Η παράσταση αναδεικνύει με επιδεξιότητα την αμφιλεγόμενη σχέση μεταξύ της επιστήμης και της ανθρώπινης ψυχής, ενσωματώνοντας φιλοσοφικά ερωτήματα για τη φύση της πραγματικότητας και της ανθρώπινης ύπαρξης.  Η σκηνοθετική προσέγγιση διακρίνεται για την αρμονική σύνθεση του φυσικού και του μεταφυσικού, δημιουργώντας έναν μοναδικό και συναρπαστικό κόσμο που κεντρίζει το ενδιαφέρον του θεατή. Το θέατρο Σφενδόνη αποδεικνύεται ιδανικός χώρος για την παρουσίαση μιας τόσο πολυεπίπεδης και πρωτοποριακής παράστασης.  Με την ενθάρρυνση των θεατών να κρατήσουν ανοιχτό μυαλό και να εξερευ

Είδαμε και προτείνουμε: ΤΕΛΕΙΟΙ ΞΕΝΟΙ

  Οι τέλειοι ξένοι Η παράσταση " Οι τέλειοι ξένοι" του Π. Τζενοβέζε, σε σκηνοθεσία Γιώργου Πυρπασόπουλου & Πέτρου Λαγούτη προσφέρει μια συναρπαστική εξερεύνηση στην ανθρώπινη ψυχολογία και στις πολυσύνθετες σχέσεις μεταξύ των ανθρώπων στη σύγχρονη κοινωνία. Η απλή αλλά ενδιαφέρουσα πλοκή κεντρίζει το ενδιαφέρον του κοινού, ενώ η ιδέα του παιχνιδιού με τα κινητά τηλέφωνα δημιουργεί μια συναρπαστική δυναμική που αποκαλύπτει τα μυστικά και τις αλήθειες που κρύβουν οι χαρακτήρες. Οι ερμηνείες των ηθοποιών είναι εξαιρετικές, με τη Μυρτώ Αλικάκη, τον Πέτρο Λαγούτη και το Δημήτρη Ξανθόπουλο να ξεχωρίζουν για την αυθεντικότητα και το συναισθηματικό βάθος των ερμηνειών τους. Η συνολική αίσθηση που προκαλείται είναι αυτή της πραγματικότητας και της ανθρωπιάς, καθώς ο καθένας από τους χαρακτήρες αποκαλύπτει τα δικά του προσωπικά τραύματα και αναζητά τη συγχώρεση και την αποδοχή. Η σκηνοθεσία είναι λιτή και αποτελεσματική, επικεντρώνοντας την προσοχή στις ερμηνείες και στην απε

Η Eλληνίδα συγγραφέας που ετοιμάζεται για το Hollywood

  "Το Βιβλίο Που Γράφεται Μόνο Του"   της   Κορίνας   Λυμνιούδη  ένα εκρηκτικό μείγμα   fantasy&   sci   fi, που αποκαλύπτει τα πλέον συναρπαστικά μυστικά στην καρδιά της Πνευματικής λογοτεχνίας, γράφτηκε μέσω “channeling” σε 49 ώρες συγγραφής και χτύπησε την πόρτα του Hollywood.  

300 παραστάσεις και συνεχίζεται η κωμωδία του Δημήτρη Καρατζιά & Μάνου Αντωνιάδη «ELIZADETH» στον Πολυχώρο VAULT / Έως και την Κυριακή των Βαΐων (28 Απριλίου 2024)

  300 παραστάσεις και συνεχίζεται η κωμωδία   του Δημήτρη Καρατζιά και Μάνου Αντωνιάδη   « ELIZADETH »   κάθε Παρασκευή και Σάββατο στις 21:15 & Κυριακές στις 18:15, έως και την Κυριακή των Βαΐων (28 Απριλίου 2024) στον Πολυχώρο VAULT            300 παραστάσεις συμπληρώνει η θεότρελη κωμωδία του Δημήτρη Καρατζιά και Μάνου Αντωνιάδη , E LIZADETH (βραβείο Καλύτερης Κωμωδίας της Χρονιάς, Σκηνοθεσίας και Α’ Ανδρικού ρόλου στα βραβεία κοινού του All4fun) και συνεχίζει την ξέφρενη πορεία της στον Πολυχώρο VAULT κάθε Παρασκευή και Σάββατο στις 21:15 & Κυριακές στις 18:15, έως την Κυριακή των Βαΐων (28 Απριλίου 2024) . Μια κωμωδία που ανατρέπει κάθε θεωρία για τον κόσμο του θεάτρου.  

«ΤΟ ΜΥΣΤΙΚΟ ΤΗΣ ΚΟΝΤΕΣΣΑΣ ΒΑΛΕΡΑΙΝΑΣ» ΤΟΥ ΓΡΗΓΟΡΙΟΥ ΞΕΝΟΠΟΥΛΟΥ ΑΠΟ ΤΙΣ 20 ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΥ ΣΤΟΝ «ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΚΟΣΜΟ»

  ΤΟ ΜΥΣΤΙΚΟ ΤΗΣ ΚΟΝΤΕΣΣΑΣ ΒΑΛΕΡΑΙΝΑΣ  του Γρηγορίου Ξενόπουλου Η νέα παραγωγή του Ιδρύματος Μείζονος Ελληνισμού σε σκηνοθεσία Πέτρου Ζούλια Στον ρόλο της Κοντέσσας Βαλέραινας,  η μεγάλη πρωταγωνίστρια Νένα Μεντή Το  Ίδρυμα Μείζονος Ελληνισμού  παρουσιάζει από τις  20 Δεκεμβρίου  το θεατρικό έργο  «Το Μυστικό της Κοντέσσας Βαλέραινας»  του Γρηγορίου Ξενόπουλου, στο  «ΘΕΑΤΡΟΝ» του Κέντρου Πολιτισμού «Ελληνικός Κόσμος» . Τη σκηνοθεσία του κλασικού ελληνικού έργου, που θεωρείται το αριστούργημα του Γρηγορίου Ξενόπουλου, υπογράφει ο  Πέτρος Ζούλιας  και τον ρόλο της Κοντέσσας Βαλέραινας υποδύεται η διακεκριμένη ηθοποιός  Νένα Μεντή .  Η  Μαρία Κανελλοπούλου  υποδύεται τον ρόλο της οικονόμου, ο  Νίκος Νίκας  τον γιο Κόντε Βαλέρη, ενώ η  Βασιλική Τρουφάκου  ερμηνεύει τον ρόλο της νεαρής νύφης. Μαζί τους, οι ηθοποιοί:  Δημήτρης Καπετανάκος, Δημήτρης Αριανούτσος, Μαριάννα Τουντασάκη, Γιώργος Λόξας, Φαίη Φραγκαλιώτη, Άννα-Μαρία Κατσουλάκη. 

Είδαμε και προτείνουμε: ΘΑ ΣΕ ΔΩ ΣΤΟΝ ΠΑΡΑΔΕΙΣΟ

  Θα σε δω στον παράδεισο ένα έργο τρυφερό-ρομαντικό- συγκινητικό-μεταφυσικό με ρυθμό, χιούμορ, κωμικές ατάκες, που από τις πρώτες του σκηνές κατακτάει τις καρδιές μας. Η Άννα Αδριανού, έμπειρη και ταλαντούχα όπως πάντα, στο ρόλο της ρόουζ, είναι η γυναίκα που είναι προσκολλημένη στο παρελθόν της, φαντάζεται, δεν μπορεί να ξεχάσει το μεγάλο της έρωτα, παρόλα αυτά η ίδια νοητά τον φέρνει πάντα στην καθημερινότητά της, του μιλάει και τον συναναστρέφεται! Ο Γιώργος Κοντοπόδης στο ρόλο του Ουαλς ως Φάντασμα φύλακας-άγγελος της ζωής τής, μας παραθέτει μία σπουδαία ερμηνεία, αρκετές φορές σαν αερικό, με χιούμορ συκίνηση και προβληματισμό. Το παζλ των ρόλων ολοκληρώνουν οι δύο νέοι ηθοποιοί γεμάτη ζωντάνια Δανάη Καλοπητα, που κάνει την πιστή βοηθό Αρλεν της Ρόουζ, όπου στο τέλος μας επιφυλάσσει μία έκπληξη και ο Νίκος Καραγιαννίδης στο ρόλο του νέου συγγραφέα Τζον, έχουν όλοι τους μία εντυπωσιακή χημεία που μας κρατούν καθηλωμένους καθόλη τη διάρκεια του έργου!! Η εντυπωσι