Η ​Ειρήνη Κοξαράκη μιλάει στο Open Mind


Η ​Ειρήνη Κοξαράκη μιλάει στο Open Mind για την μουσική συνάντηση στην Μουσική Σκηνή της Σφίγγας, το νέο της ολοκληρωμένο άλμπουμ και διάφορα ακόμα...


 Νέο τραγούδι από τον επερχόμενο δίσκο σας. Μιλήστε μου λίγο για αυτό.

Μετά τη παρουσίαση της δυναμικής μπαλάντας «Στιγμές στο κενό», ακολούθησε το δεύτερο τραγούδι της προσωπικής μου δουλειάς με τίτλο «Άνοιξε τα μάτια» και πάλι σε μουσική, στίχους και ενορχήστρωση του Νίκου Γουργιώτη.
Είναι ένα ρυθμικό τραγούδι – αναπόληση μιας ερωτικής ιστορίας που τελείωσε αλλά αφήνει ένα παράθυρο στην ελπίδα και στην αγάπη- με τζαζ στοιχεία και σύγχρονη απόδοση στην ερμηνεία. Το αγάπησα και το ένιωσα δικό μου.

 Ετοιμάζεται μία μουσική συνάντηση στην Μουσική Σκηνή της Σφίγγας. Τι πρόκειται να δούμε;

Τη Κυριακή 29/10 θα πραγματοποιηθεί μια όμορφη μουσική συνάντηση στη Μουσική σκηνή Σφίγγα Music Τheater. Θα παρουσιάσουμε ένα πρόγραμμα το οποίο επιμελείτε και ενορχηστρώνει ο Richard Φώτης Κοκαβέσης που περιλαμβάνει γνωστά τραγούδια από την ελληνική ροκ-έντεχνη σκηνή καθώς και από τη πρώτη μου προσωπική δουλειά.

Παρέα μου θα έχω πέντε εξαίρετους μουσικούς οι οποίοι θα παίξουν συνολικά 13 όργανα επί σκηνής.
Στέλιος Τσάκας: Πιάνο/ Πλήκτρα/ Ακορντεόν/ Φωνητικά
Ιάσονας Θεόδωρος Μαυρογεώργος: Ακουστική, Ηλεκτρική Κιθάρα
Κώστας Στάικος: Σαξόφωνο (Soprano/ Alto/ Tenor)/ Φλάουτο/ Κλαρινέτο/ Φωνητικά
Γιώργος Πολίτης: Ηλεκτρικό Μπάσο/ Φωνητικά
Richard Φώτης Κοκαβέσης: Τύμπανα/ Τρομπέτα/ Φωνητικά
Τέλος τη σκηνοθεσία επιμελείτε η Ελένη Κορακάκη.

 Πώς προέκυψε η συνεργασία σας με τον Νίκο Γουργιώτη, ο οποίος υπογράφει μουσική και στίχους στο νέο σας τραγούδι.

Πρωτού αποφασίσω να δημιουργήσω το δικό μου μουσικό σύνολο, είχα συμμετάσχει σε διάφορα μουσικά σχήματα ενώ στη πορεία κατέληξα σε μία μόνιμη συνεργασία με το μουσικοσυνθέτη Νίκο Γουργιώτη. Για έξι χρόνια υπήρξα μουσικός και τραγουδίστρια στη μπάντα του ενώ για μεγάλο διάστημα ήταν και καθηγητής μου στη φωνητική. Είμαι πολύ χαρούμενη που μου εμπιστεύτηκε τα τραγούδια του «Στιγμές στο κενό» και «Άνοιξε τα μάτια» που είναι προπομπός της προσωπικής μου δουλειάς.

 Τι σημαίνει για εσάς η μουσική;

Η μουσική και το τραγούδι για μένα είναι ένας τρόπος διαφυγής. Με ταξιδεύει σε μέρη που θέλω να πάω και θα ευχόμουν να έχω συνταξιδιώτες κι άλλους


 Ποιά είναι τα μελλοντικά σας σχέδια;

Τα μελλοντικά μου σχέδια είναι ένα ολοκληρωμένο άλμπουμ-το πρώτο προσωπικό μου- για το οποίο δουλεύουμε το τελευταίο διάστημα και ευελπιστώ άμεσα να έχω τη χαρά να παρουσιάσω όλα τα επόμενα τραγούδια μου από αυτό.

 Ένα μήνυμα προς τους αναγνώστες μας.

Μη σταματάτε να ονειρεύεστε, μη διστάζετε να τολμάτε, μη κουράζεστε να προσπαθείτε για αυτό που αγαπάτε. Αξίζει και η διαδρομή για το όνειρο....



Ειρήνη Κοξαράκη – Live – Κυριακή 29 Οκτωβρίου

Μια νέα και ελπιδοφόρα ερμηνεύτρια  η Ειρήνη Κοξαράκη ανεβαίνει για πρώτη φορά στην σκηνή της Σφίγγας την Κυριακή 29 Οκτωβρίου.
Με αφορμή το πρώτο της τραγούδι με τίτλο «Στιγμές στο κενό» που κυκλοφόρησε πριν λίγους μήνες αλλά και το ολοκαίνουργιο κι αισιόδοξο « Άνοιξε τα μάτια» που αποτελούν και τα δύο προπομπό της πρώτης ολοκληρωμένης δισκογραφικής της δουλειάς, θα παρουσιάσει ένα πρόγραμμα  που βασίζεται σε αυτό το νέο υλικό αλλά κι επιλογές από γνωστά κι αγαπημένα κλασσικά έντεχνα, ροκ και ρετρό τραγούδια.
Με όπλο την ζεστή χροιά της φωνής ,την εξωστρεφή σκηνική της παρουσία και μια δυναμική μπάντα , η Ειρήνη Κοξαράκη αυτοσυστήνεται και μας προσκαλεί να γνωρίσουμε και να αγαπήσουμε τον δικό της μουσικό  κόσμο.

Άνοιξε τα μάτια : (Μουσική+Στίχοι)  Νίκος Γουργιώτης
Επισυνάπτεται το mp3 του τραγουδιού, Δελτίο Τύπου για το Live,Φωτό και Αφίσα


INFO:
Ακαδημίας και Ζωοδόχου Πηγής, Αθήνα
(είσοδος στον πεζόδρομο Κιάφας 13)
Τηλέφωνο κρατήσεων: 211.4096149, 6987.844845
Ώρα έναρξης: 21.30
Είσοδος με κρασί ή μπύρα 12 ευρώ


Της Αλεξίας Βλάρα, 23/10/2017

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις

Χλόη Αντωνοπούλου Μουζακίτη: " Για εμένα όμως η υπέρτατη αρετή που οφείλουμε να κατακτήσουμε σε αυτή τη ζωή είναι αύτη του ενήλικα που θέλει να βουτήξει το δάχτυλό του σε κάθετι νέο και να το γευτεί".