Διαβάσαμε και προτείνουμε: «Φωτισμένα Μονοπάτια» της Λίντα Ιωσηφίδου από τις Εκδόσεις Ανεμολόγιο

«Φωτισμένα Μονοπάτια» είναι η νέα συλλογή διηγημάτων της Λίντα Ιωσηφίδου, που κυκλοφορεί από τις Εκδόσεις Ανεμολόγιο. Πρόκειται για οκτώ καθημερινές ιστορίες που κρύβουν αλήθειες, άλλοτε σκοτεινές και άλλοτε φωτεινές. Η ουσία τους δεν βρίσκεται μόνο στην αρχή ή στο τέλος, αλλά σε κάθε λέξη που αφήνει το δικό της αποτύπωμα και τη δική της σημασία.

Μέσα από όλα τα διηγήματα, η συγγραφέας αναδεικνύει την αξία της ανθρώπινης ύπαρξης, τη δύναμη της θέλησης, την αγάπη προς τον συνάνθρωπο και, κυρίως, την ακτινοβολία που μπορεί να εκπέμπει το φως της ψυχής.

Τα «Φωτισμένα Μονοπάτια» είναι ένα βιβλίο που οδηγεί τον αναγνώστη πιο κοντά στην ανάγκη της ελπίδας. Κάτω από το φως του φεγγαριού ή του ήλιου, ακόμη και πίσω από τις σκιές, υπάρχουν πάντα εκείνα τα φωτισμένα μονοπάτια που οδηγούν στην ελπίδα και στη χαρά της προσμονής για ένα καλύτερο αύριο.

Όπως αναφέρει η συγγραφέας στον επίλογο: «Φώτισε τον δρόμο για τους άλλους, όχι για τον εαυτό σου». Μέσα από τις δυσκολίες και τα εμπόδια που συναντά ο άνθρωπος στη ζωή του, σημασία δεν έχει πόσες φορές θα πέσει, αλλά πόσες φορές θα σηκωθεί. Και ακόμη περισσότερο, πώς θα σταθεί δίπλα στον συνάνθρωπό του, δίνοντάς του το παράδειγμα για να γίνει κι εκείνος λίγο καλύτερος.

Ένα βιβλίο γεμάτο μηνύματα αισιοδοξίας και ανθρωπιάς, που ψιθυρίζει στον αναγνώστη μια απλή αλλά πολύτιμη αλήθεια: να μην υποτιμά ποτέ καμία λέξη και τη σημασία που μπορεί να κρύβει.

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Λεωνίδας Βουρδονικόλας: "Όταν ο θάνατος γίνει συνομιλητής, η αφήγηση μπορεί να αποκτήσει ακόμη περισσότερη ζωή".

«Το φτερωτό άλογο» του Ν. Καζαντζάκη στην παιδική σκηνή του θεάτρου Βεάκη | Θεατρ. Απόδοση: Άνδρη Θεοδότου - Σκηνοθεσία: Δημήτρης Δεγαΐτης

Διαβάσαμε και προτείνουμε: «Γράμμα του πελάγους» του Άγγελου Λαμέρα από την Άνεμος εκδοτική

Είδαμε και προτείνουμε: ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΣΤΗΝ ΚΟΛΑΣΗ στο Ρεκτιφιέ

Τίνα Σερβετά: "Η συμβίωση με έναν σκύλο μάς συμπληρώνει, μέσα από αυτή τη σχέση ανακαλύπτουμε πράγματα για τον εαυτό μας".