Ο Αλέξανδρος Αργύρης μας συστήνεται στο Open Mind

 


1)      Πώς μπήκε η μουσική στην ζωή σας;

Θα ήμουν περίπου 13 χρονών όταν μια φίλη μου με πήγε στην μπουατ «Εσπερίδες». Εκείνο το βράδυ τα κατάλαβα όλα. Μάλλον ήταν έτσι γραφτό. Ο τραγουδιστής με την κιθάρα σε τόσο άμεση επαφή με το κοινό, ήταν μια σχέση που θεώρησα αμέσως ιδανική και την ζήλεψα. Τα δικά του τραγούδια, παρουσίαζαν το καθένα ένα μοναδικό ξεχωριστό σύμπαν. Θυμάμαι ότι ένιωσα ακόμα πιο παιδί από ότι ήμουν και είδα στον κιθαρωδό, τον παραμυθά που με βάζει στον μαγικό του κόσμο. Την επόμενη εβδομάδα άρχισα τα μαθήματα κιθάρας.

 

2)      SOS, νέο τραγούδι και το πρώτο σας. Μιλήστε μου για αυτό. Πώς νιώθετε;

 

Είναι όντως το πρώτο τραγούδι που αποφασίζω να παρουσιάσω σε κοινό πέραν του στενού φιλικού και οικογενειακού κύκλου. Δεν είναι όμως το πρώτο. Έχει προηγηθεί μια πορεία δεκαετιών στην εξάσκηση αυτής της τέχνης. Πέρασα με τους δικούς μου ρυθμούς απ’ όσα στάδια φαίνεται ότι τελικά χρειαζόταν και χωρίς να το καταλαβαίνω είχα σαν προορισμό την σημερινή φάση εξωστρέφειας. Γι αυτή λοιπόν την συνθήκη νιώθω ενθουσιασμό και ανυπομονησία.

 


3)      «Έχε το νου σου λοιπόν, μπορεί να στείλω sos που τόσα χρόνια, κι ας είχα χίλιες αφορμές, ποτέ δεν έστειλα» Ένας στίχος όλο νόημα. Πότε το γράψατε το συγκεκριμένο τραγούδι και σε τι φάση βρισκόσασταν;

Το τραγούδι κυριολεκτικά εκπέμπει σήμα κινδύνου. Το εμπνεύστηκα κάτω από πραγματικά απειλητικές συνθήκες, όπου έστειλα ένα γραπτό μήνυμα σε φιλικό πρόσωπο ακριβώς τις πρώτες λέξεις του ρεφρέν. Αργότερα μέσα σε εκείνη τη μέρα, όλο το τραγούδι «ήρθε» μπροστά μου και τώρα πλέον, στην τελική του μορφή, μεταφορικά, θα μπορούσε να αναφέρεται σε οποιονδήποτε κίνδυνο βιώνει κάποιος ακροατής και να ταυτιστεί. Είναι λοιπόν ένα τραγούδι βιωματικό όπως και τα υπόλοιπα 8 του άλμπουμ. Όλα τα τραγούδια περιγράφουν σκηνές από την ζωή μου στις αρχές αυτής της δεκαετίας. Όλα κρύβουν μια μικρή ιστορία από πίσω. Θα μπορούσα να πω ίσως, ότι εκδίδω δημόσια ένα πολύ προσωπικό μουσικό ημερολόγιο. Οι δημιουργίες μου αυτές είχαν την τύχη να πέσουν στα μαγικά χέρια του Κώστα Παρίσση στο στούντιο Πράξις όπου χρειάστηκαν περίπου 8 μήνες για να ολοκληρωθούν.

 

4)      Ποια είναι τα μελλοντικά σας σχέδια.

 

Ξεκινώντας από τα πιο κοντινά αυτή την Τρίτη (12/3) σας προσκαλώ στη μουσική σκηνή Σφίγγα, σε ένα live που θα παρουσιάσουμε τα τραγούδια του album αλλά και τραγούδια φίλων – συνεργατών όπως είναι ο Κώστας Παρίσσης και ο Απόστολος Καλτσάς. Μαζί μας θα είναι στο τραγούδι η Μαρία Αλαμανή ενώ φιλικά θα συμμετέχουν οι Φωτεινή Λαμπρίδη, Πηνελόπη Αργύρη και Χρυσούλα Κεχαγιόγλου. Για λίγο αργότερα, ανυπομονώ να μπω πάλι στο στούντιο. Αυτή η διαδικασία μου «άνοιξε την όρεξη» και επιπλέον με δίδαξε τον τρόπο να φτάσω ακόμα πιο κοντά στο «ιδανικό» μου.  

 


5)      Ένα μήνυμα προς τους αναγνώστες μας.

 

Να έχουν το νου τους. Μπορεί να στείλω S.O.S.J


Της Αλεξίας Βλάρα,7/3/2024


 Περισσότερα για το λάιβ εδώ:

Ο Αλέξανδρος Αργύρης στη μουσική σκηνή Σφίγγα - Τρίτη 12 Μαρτίου (theatromusicbooks.blogspot.com)

 

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις

Χλόη Αντωνοπούλου Μουζακίτη: " Για εμένα όμως η υπέρτατη αρετή που οφείλουμε να κατακτήσουμε σε αυτή τη ζωή είναι αύτη του ενήλικα που θέλει να βουτήξει το δάχτυλό του σε κάθετι νέο και να το γευτεί".