Δημήτρης Γαλίτης: "Η μουσική είναι κάτι που θυμάμαι από πάντα!"

 

 

  Πώς προέκυψε η ενασχόληση σας με την μουσική;

    Η μουσική είναι κάτι που θυμάμαι από πάντα. Σε μικρή ηλικία είχα πολλά μουσικά ερεθίσματα απ’ το σπίτι και την οικογένεια μου, καθώς ακουγόταν σχεδόν πάντα μουσική απ’ το ραδιόφωνο, από δίσκους, από κασέτες κλπ. Ο πατέρας μου έπαιζε ερασιτεχνικά λίγο ακορντεόν και πλήκτρα. Αργότερα στην ζωή μου ήρθε η κιθάρα και μετά το μουσικό σχολείο. Έτσι ήταν πλέον μονόδρομος. Από πολύ νωρίς ήξερα με τι θέλω να ασχοληθώ. Μέσα στα χρόνια βρέθηκα στο πλάι πολλών σπουδαίων καλλιτεχνών σαν μουσικός και τραγουδιστής. Πάντα έγραφα μουσικές και τραγούδια και όταν ήρθε η κατάλληλη στιγμή άρχισα να τα κυκλοφορώ. Έχω την χαρά να τα ερμηνεύουν σπουδαίοι ερμηνευτές όπως ο Μανώλης Μητσιάς, ο Μπάμπης Τσέρτος, η Μαρία Σουλτάτου, η Λένα Αλκαίου, η Μόρφω Τσαϊρέλη αλλά και οι νεότερες Σαββέρια Μαργιολά και Μαρία Αναματερού. Έτσι πλέον εκτός απ’ τον ρόλο του μουσικού και του ερμηνευτή μπήκα και στον ρόλο του συνθέτη.

 “Μυστικά”, νέο τραγούδι, μιλήστε μου για αυτό.

    Το τραγούδι «Μυστικά» που ερμηνεύω και μόλις κυκλοφόρησε, είναι σε μουσική δική μου και στίχους του Χρίστου Γ. Παπαδόπουλου. Είμαι πολύ χαρούμενος γιατί σε πολύ σύντομο χρονικό διάστημα βλέπω μια πολύ θετική ανταπόκριση από τον κόσμο και χαίρομαι πολύ για αυτό. Προϋπήρχε ένα μουσικό θέμα που τριγυρνούσε στο μυαλό μου και το είχα ηχογραφήσει πρόχειρα. Μετά από καιρό έπεσε στα χέρια μου αυτός ο υπέροχος στίχος, έπιασα την κιθάρα μου και απευθείας απ’ το θέμα της εισαγωγής βρέθηκα να έχω ένα ολόκληρο τραγούδι. Έτσι λοιπόν, κυκλοφορεί σε όλες τις ψηφιακές πλατφόρμες και υπάρχει και στο YouTube με ένα υπέροχο βίντεο κλιπ.

   Ποιες συνεργασίες ξεχωρίζετε και γιατί;

   Μου είναι δύσκολο να ξεχωρίσω κάποιες απ’ τις συνεργασίες. Με αρκετή δουλειά, πείσμα, υπομονή και επιμονή, είχα την χαρά και την τύχη να βρεθώ δίπλα σε σπουδαίους καλλιτέχνες και απ’ τον καθένα πήρα και παίρνω πολλά πράγματα. Εκτός από τις συνεργασίες επί σκηνής έχω αποκομίσει πολλά και απ’ τις ηχογραφήσεις στα studios.

  Στίχοι Χρίστου Γ. Παπαδόπουλου. Πως προέκυψε η συνεργασία και πως νιώθετε για το αποτέλεσμα;

  Η συνεργασία προέκυψε μέσω διαδικτύου. Είχα γράψει το μουσικό θέμα της εισαγωγής και έπεσε στα χέρια μου αυτός ο υπέροχος στίχος του Χρίστου Γ. Παπαδόπουλου και αμέσως παίζοντας στην κιθάρα το θέμα της εισαγωγής βγήκε αβίαστα ολόκληρο το τραγούδι. Έτσι έγραψα την μουσική και είμαι πολύ χαρούμενος για αυτό το αποτέλεσμα. Σημαντικό ρόλο έπαιξε και η ενορχήστρωση του Γιάννη Δίσκου.

Εργάζεστε και ως καθηγητής μουσικής. Πως νιώθετε που είστε από τους τυχερούς να κάνετε την μουσική επάγγελμά σας;

    Εργάζομαι αρκετά χρόνια ως μουσικός σε μαγαζιά, συναυλίες, τηλεόραση, δισκογραφία κλπ. Μέσα σε αυτά τα χρόνια ήρθε και η διδασκαλία της μουσικής σε ωδεία και μουσικές σχολές. Φυσικά και όπως όλα τα επαγγέλματα έχει και αυτό τις δυσκολίες του, ωστόσο δεν μπορώ να παραβλέψω το ότι το χόμπι μου, που αγαπώ τόσο πολύ το έχω κάνει και επάγγελμα. Είμαι πολύ τυχερός για αυτό.


  Ποια είναι τα μελλοντικά σας σχέδια;

Σε λίγο καιρό θα κυκλοφορήσει και ένα ακόμα τραγούδι σε μουσική δική μου. Παράλληλα σχεδιάζω κάποιες live εμφανίσεις.

   Ένα μήνυμα προς τους αναγνώστες μας.

  Να χαμογελάτε, να ζείτε την ζωή σας κάθε μέρα και να αγωνίζεστε για τα όνειρα σας και τα θέλω σας.


Της Αλεξίας Βλάρα,19/3/2024

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις

Χλόη Αντωνοπούλου Μουζακίτη: " Για εμένα όμως η υπέρτατη αρετή που οφείλουμε να κατακτήσουμε σε αυτή τη ζωή είναι αύτη του ενήλικα που θέλει να βουτήξει το δάχτυλό του σε κάθετι νέο και να το γευτεί".