Βασιλική Mιχαλοπούλου: "Όλος αυτός ο καινούριος κόσμος της μουσικής που ανοίχτηκε μπροστά μου, με μάγεψε και από τότε δεν έχω σταματήσει"

 

1)      Ετοιμάζεστε για νέο live στο Faust.Μιλήστε μου για αυτό.

Πράγματι αυτές τις μέρες ετοιμάζουμε με τη μπάντα μου το live μας στις 26 Ιανουαρίου.  Ανυπομονώ για αυτή τη μέρα. Θα παρουσιάσουμε τα κομμάτια του επερχόμενου δίσκου μου, αλλά και τις διασκευές μας σε κομμάτια ελληνικά και ξενόγλωσσα.  Όπως συμβαίνει και στο δίσκο, έχουμε παντρέψει φαινομενικά διαφορετικά μεταξύ τους είδη και έχουμε φτιάξει ένα δικό μας μουσικό κόσμο, μια δική μας μουσική αφήγηση. Κυριαρχεί ο ηλεκτρικός ήχος. Είμαστε πια αρκετό καιρό μαζί με τα παιδιά στη μπάντα και είμαι πολύ χαρούμενη για τη δουλειά που θα παρουσιάσουμε.


 

2)      Πώς μπήκε η μουσική στην ζωή σας;

Τυχαία και αιφνιδιαστικά, όπως όλα τα ωραία. Όσο ήμουν φοιτήτρια τραγουδούσα για πλάκα μαζί με την παρέα μου. Στο δεύτερο έτος συμμετείχα στη θεατρική ομάδα ΔΡΥΣ. Εκεί, στο πλαίσιο ενός αυτοσχεδιασμού, τραγούδησα και αισθάνθηκα πως κάτι συνέβαινε. Σιγά σιγά ανακάλυψα ότι βρήκα αυτό που μου ταιριάζει. Όλος αυτός ο καινούριος κόσμος που ανοίχτηκε μπροστά μου, με μάγεψε και από τότε δεν έχω σταματήσει. Μέχρι τότε σαφώς υπήρχε πολλή μουσική στη ζωή μου, αφού με την οικογένειά μου ακούγαμε πολλή μουσική, στην καθημερινότητά μας, στα ταξίδια, στις γιορτές, αλλά το να ασχοληθώ ενεργά με αυτό, ήταν μια έκπληξη για όλους μας.

 

3)      Ετοιμάζετε και νέο δίσκο. Τι ακούσματα θα έχει; Ποιοι θα είναι οι συντελεστές;

Ο δίσκος αποτελείται από επτά καινούρια κομμάτια σε μουσική και στίχους του Γιώργου Καψάσκη. Την ενορχήστρωση έκανε ο Δημήτρης Σιάμπος και η ηχογράφηση έγινε στα Antart Studios με ηχολήπτη το Σωτήρη Ζιλιασκόπουλο. Έχουν παίξει υπέροχοι μουσικοί, είναι πολλοί, οπότε θα τους αναφέρω όλους αναλυτικά στα credits του δίσκου!

Ο ήχος μας έχει μια ποικιλομορφία, κάθε τραγούδι είναι διαφορετικό και με διαφορετική ατμόσφαιρα. Φτιάχνοντας αυτό το δίσκο με το Γιώργο θέλαμε να ενώσουμε όλα αυτά τα διαφορετικά ακούσματα και βιώματά μας, τις αποσκευές μας. Στο δίσκο υπάρχει από το ροκ και pop στοιχείο, μέχρι το παραδοσιακό άκουσμα , την έντεχνη μπαλάντα και τη χορευτική ρούμπα. Δεδομένου ότι είναι  ο πρώτος μου δίσκος, στην ουσία συστήνομαι μέσα από όλα αυτά τα είδη και ακούσματα που είχα μέχρι σήμερα. Το μαγικό πάντως είναι ότι, χάρη στο ταλέντο του Γιώργου που έχει ένα πολύ χαρακτηριστικό μουσικό χαρακτήρα, αλλά και του Δημήτρη ως ενορχηστρωτή, τα τραγούδια αποτελούν πράγματι μια «οικογένεια», έναν δίσκο- πρότζεκτ, με αρχή, μέση και τέλος.

 


4)      Πως νιώθετε που θα βγει ολοκληρωμένο άλμπουμ;

Αισθάνομαι πολύ χαρούμενη, ευγνώμων και τυχερή. Ειδικά σήμερα είναι πολύ δύσκολο για ένα καλλιτέχνη να κάνει τα πρώτα του βήματα κι εγώ, ήδη από τα ξεκινήματα, έχω την τύχη να συστήνομαι με το δικό μου υλικό. Έχω δουλέψει πολύ για αυτό, είμαι όμως και ευγνώμων που ένας τόσο καλός δημιουργός μου εμπιστεύτηκε τόσο ταιριαστά σε εμένα τραγούδια για να συστηθώ.

 

5)      Παντρεύεται το ελληνικό με το ξένο και το έντεχνο με το ροκ. Πώς γίνεται αυτός ο συνδυασμός;

Κυρίως γιατί κανένα από αυτά τα είδη δεν είναι έξω από μένα. Επιλέγω τα κομμάτια που έχουν σηματοδοτήσει κάτι σημαντικό για μένα, ή μου δημιουργούν την ανάγκη να «μπω» στην ιστορία τους, να την απευθύνω. Επιπλέον, οι καλλιτέχνες της γενιάς μου, κυρίως λόγω του internet, έχουμε από πολύ μικρή ηλικία ουσιαστική τριβή με πολλά και διαφορετικά είδη μουσικής. Έτσι, όλα αυτά τα ακούσματα γίνονται βίωμα, δεν αποτελούν ξένο σώμα. Στη συνέχεια έρχεται η αισθητική του καθενός να τα ενώσει. Σε αυτό με έχει βοηθήσει πολύ η καλή επικοινωνία και συνεργασία με τη μπάντα μου. Με τον Αντώνη Παλαμάρη που κάνει την ενορχήστρωση στα live και είναι ο μαέστρος της μπάντας, συζητάμε πολύ τον τρόπο με τον οποίο θα προσεγγίσουμε τα κομμάτια και έτσι στο τέλος, μπορεί να είναι διαφορετικά, αλλά όχι ξένα μεταξύ τους.

 

6)      Ποια είναι τα μελλοντικά σας σχέδια.

       Για τους επόμενους μήνες σχεδιάζω την κυκλοφορία του δίσκου, καλώς εχόντων των πραγμάτων, μέχρι την άνοιξη θα έχει κυκλοφορήσει ολόκληρος. Αυτόν τον καιρό σχεδιάζω το βιντεοκλίπ ενός από τα τραγούδια μας, τα γραφικά του δίσκου, ενώ παράλληλα οργανώνω τις επόμενες εμφανίσεις.

 


7)      Ένα μήνυμα προς τους αναγνώστες μας.

Εύχομαι να είμαστε δυνατοί και να αντέχουμε! Αυτό είναι το τελικό μήνυμα μέσα από κάθε μας ενέργεια! Σας περιμένουμε στο Faust!

 Της Αλεξίας Βλάρα, 18/1/2024

 

 

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις

Χλόη Αντωνοπούλου Μουζακίτη: " Για εμένα όμως η υπέρτατη αρετή που οφείλουμε να κατακτήσουμε σε αυτή τη ζωή είναι αύτη του ενήλικα που θέλει να βουτήξει το δάχτυλό του σε κάθετι νέο και να το γευτεί".