Ο Αναστάσης Πινακουλάκης και ο Λάζαρος Βαρτάνης μιλούν στο Open Mind για την παράσταση Mall


Ο Αναστάσης Πινακουλάκης και ο Λάζαρος Βαρτάνης μιλούν στο Open Mind για την παράσταση Mall στο Φεστιβάλ νέων θεατρικών ομάδων για ένατη χρονιά στο Θέατρο επί Κολωνώ,τα μελλοντικά τους σχέδια και διάφορα ακόμα...


Φεστιβάλ νέων θεατρικών ομάδων για ένατη χρονιά στο Θέατρο επί Κολωνώ. Πώς αποφασίσετε να συμμετέχετε;

Α. Π.: Μας εκφράζει το Επί Κολωνώ ως θεατρικός χώρος και ως ρεπερτόριο. Παρακολουθώ το Φεστιβάλ Off Off Athens τα τελευταία χρόνια και θα ήθελα να προτείνω κι εγώ μια πρόταση μέσω της δουλειάς μας.

Λ. Β.: Εγώ είχα συμμετάσχει το 2013, με την παράσταση Melina M. σε σκηνοθεσία Κ. Ασπιώτη και έχω τις καλύτερες αναμνήσεις από το φεστιβάλ, αλλά πάνω απ' όλα έχω στα χέρια μου ένα έργο που πιστεύω πολύ.

Τι θα μας παρουσιάσετε;

Λ.Β.: Θα σας παρουσίασουμε το Mall του Αναστάση Πινακουλάκη. Πρόκειται για έναν μονόλογο που αναπαριστά μία ανακριτική διαδικασία. Ο Χρήστος Λαζάρου -ο ήρωας που υποδύομαι- φαίνεται ν' απήγαγε ένα 9χρονο αγόρι από ένα πολυσύχναστο εμπορικό κατάστημα, την Neverland.

Τι μηνύματα θέλετε να περάσετε στον θεατή μέσα από την παράστασή σας;

Α.Π.: Στην ουσία θέτουμε ένα ηθικό δίλημμα για την σπουδαιότητα ή όχι του (φανταστικού) εγκλήματος του ήρωά μας. Το βασικό θέμα είναι η ακραία αντίδραση ενός ευαίσθητου άντρα στην στάση αδιαφορίας δύο γονιών προς το παιδί τους. Δε θέλουμε να πάρουμε καμία θέση. Ο θεατής θα σχηματίσει τη δική του εικόνα.

Ποια είναι τα μελλοντικά σας σχέδια.

Λ.Β.: Στο άμεσο μέλλον, υπάρχει μία ταινία μικρού μήκους σε σκηνοθεσία Θοδωρή Βουρνά, τίτλος της «Ο Συλλέκτης». Θα παίζουμε ο Δημήτρης Λιακόπουλος κι εγώ.

Α.Π.: Ασχολούμαι αποκλειστικά με το γράψιμο κι εύχομαι να είμαι σε θέση άμεσα να ξαναπαρουσιάσω έργο μου στο αθηναϊκό κοινό. Για την ώρα προετοιμάζομαι για το Mall, που είναι ό,τι πολυτιμότερο έχω.

Απάντησαν οι: Λάζαρος Βαρτάνης (ηθοποιός) & Αναστάσης Πινακουλάκης (συγγραφέας/σκηνοθέτης)

Περισσότερες πληροφορίες για το Φεστιβάλ μπορείτε να βρείτε εδώ: https://theatromusicbooks.blogspot.gr/2017/05/off-off-athens-2017.html


Tης Αλεξίας Βλάρα,14/5/2017

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις

Χλόη Αντωνοπούλου Μουζακίτη: " Για εμένα όμως η υπέρτατη αρετή που οφείλουμε να κατακτήσουμε σε αυτή τη ζωή είναι αύτη του ενήλικα που θέλει να βουτήξει το δάχτυλό του σε κάθετι νέο και να το γευτεί".