Η Ellen Curtis μιλάει στο all4fun

H Εllen Curtis, ή αλλιως Ελένη Κατσαρού, μιλάει στο all4fun για την αγαπημενη της ασχολία, την μουσική, τα μελλοντικά της σχέδια και διάφορα ακόμα...
 
"Το όνομα μου είναι Ελένη Κατσαρού και την εποχή που φτιάχναμε όλοι τα προφίλ μας στο facebook και στο myspace (παλιά δηλαδή) πάντα διάλεγα κάτι που να το θυμίζει λίγο. Για καιρό είχα το "Cachaito" από τον Orlando Lopez. Τελικά κατέληξα στον Ian Curtis των Joy Division και έγινε Ellen Curtis και έμεινε. Ήταν μια προσωπικότητα που μου είχε προκαλέσει το ενδιαφέρον από μικρή και μουσικά αλλά και σαν περίπτωση ψυχοσύνθεσης. Επίσης τον είχα ταυτίσει με το όλο κίνημα του Manchester και τη Factory Records που ήταν από τις εταιρείες που με έκαναν να εστιάσω στη μαγεία της τέχνης της μουσικής παραγωγής."
 
 Με τι ασχολείσαι και τι μουσική σου αρέσει να παίζεις;
 
Ασχολούμαι με τη μουσική από πέντε ετών. Έμαθα κλασικό πιάνο από μικρή με τη Μιρέλλα Τυλλιανάκη και αργότερα δίπλα στη Μαίρη Χάλαρη. Μεγαλώνοντας ασχολήθηκα με συγκροτήματα και με διάφορα είδη μουσικής (ροκ, φανκ κ.ά.) Το 2012 σπούδασα ηλεκτρονική μουσική παραγωγή στη ΣΑΕ στην Αθήνα και ήδη από το 2009 είχα ξεκινήσει να γράφω και να παράγω το δικό μου υλικό. Μου αρέσουν πολλά είδη, παλαιότερα όταν έγραφα είχα περισσότερο στο νου μου το alternative rock και πλέον πολύ ό,τι έχει να κάνει με ηλεκτρονική μουσική και κυρίως electropop.
 
 Τι θα ήθελες τα επόμενα χρόνια να κάνεις πάνω στην μουσική;
 
Θα ήθελα να συνεχίσω να γράφω δικό μου υλικό και να συνεχίσω να είμαι παραγωγική. Ο σκοπός μου είναι να έχω αρκετά κομμάτια με την απαραίτητη συνοχή ώστε να έχω και έναν ολοκληρωμένο δίσκο. Δουλεύω πολλές συνθέσεις παράλληλα αυτόν τον καιρό αλλά πάντα είναι δύσκολη η επιλογή. Ο στόχος μου είναι το αποτέλεσμα ενός δίσκου που να με ικανοποιεί και να νιώθω ότι είναι ολοκληρωμένος και μουσικά και αισθητικά.
 
 
Προτιμάς τον ελληνικό ή τον αγγλικό στίχο;
 
 
Xωρίς να σημαίνει κάτι αυτό, γράφω αγγλικό στίχο. Αγαπώ τον ελληνικό στίχο, διαβάζω πολύ ελληνική ποίηση και στίχους. Η μουσική που φτιάχνω όμως είναι με βάση τα ακούσματα που έχω και ο τρόπος που εκφράζομαι αμεσότερα με αυτή είναι ο αγγλικός.
 
Ποιοι είναι οι αγαπημένοι σου καλλιτέχνες και με ποιον ή με ποιους θα ήθελες να συνεργαστείς;
 
Τελευταία οι αγαπημένοι μου καλλιτέχνες είναι μουσικοί παραγωγοί που δεν προβλέπεται να μπορέσω να τους πλησιάσω για συνεργασία. Είμαι κολλημένη με τον Flume. All time favourites είναι ο Apparat, o Trentemoller και η Bat for Lashes . Από την ελληνική μουσική σκηνή είχα την τύχη να συνεργαστώ με τον Σεραφείμ Τσοτσώνη στη ΣΑΕ. Επίσης μου αρέσει πολύ ο ΝΤΕΙΒΙΝΤ, οι Baby Guru, η Kid Moxie και η Katerine Duska.
 
 
Από που προκύπτει το ψευδώνυμό σου;
 
Το όνομα μου είναι Ελένη Κατσαρού και την εποχή που φτιάχναμε όλοι τα προφίλ μας στο facebook και στο myspace (παλιά δηλαδή) πάντα διάλεγα κάτι που να το θυμίζει λίγο. Για καιρό είχα το "Cachaito" από τον Orlando Lopez. Τελικά κατέληξα στον Ian Curtis των Joy Division και έγινε Ellen Curtis και έμεινε. Ήταν μια προσωπικότητα που μου είχε προκαλέσει το ενδιαφέρον από μικρή και μουσικά αλλά και σαν περίπτωση ψυχοσύνθεσης. Επίσης τον είχα ταυτίσει με το όλο κίνημα του Manchester και τη Factory Records που ήταν από τις εταιρείες που με έκαναν να εστιάσω στη μαγεία της τέχνης της μουσικής παραγωγής.
 
 
Ποια είναι τα μελλοντικά σου σχέδια;
 
Θα συνεχίσω την παραγωγή του υλικού μου με στόχο την ολοκλήρωση δίσκου. Θα γυρίσω ένα βίντεο για το κομμάτι μου "City of Tears". Σκοπεύω να εξελίξω τις σπουδές μου στην μουσική παραγωγή στο εξωτερικό μέσα στο επόμενο έτος αλλά ακόμα βρίσκομαι σε αναζήτηση για το πότε ακριβώς και το που. Ιδανικά θα ήθελα να είναι το Λονδίνο. Επίσης θα συνεχίσω να κάνω ζωντανές εμφανίσεις με κάθε ευκαιρία αλλά και dj sets σε μπαρ στην Αθήνα όπως το Key Bar.
 
 
 Ένα μήνυμα προς τους αναγνώστες μας.
 
Να αναζητάτε συνεχώς την εγχώρια μουσική σκηνή καθώς έχουμε μουσικούς με εξαιρετική αισθητική και πράγματα να προσφέρουν, χωρίς να χρειάζεται να ζηλέψουμε τίποτα από το εξωτερικό. Πολλές φορές έχουμε να πούμε και περισσότερα ειδικά τα τελευταία χρόνια. 
 
 
Μπορείτε να με βρείτε στο Facebook www.facebook.com/ellencurtismusic και στο soundcloud.com/ellen-curtis  καθώς και να κατεβάσετε το single μου με remix από τον Serafim Tsotsonis στο iTunes  (https://itunes.apple.com/us/album/turn-away-single/id984019139) με τίτλο "Turn Away". 
 
Επίσης στο Bandcamp www.ellencurtis.bandcamp.com/track/ellen-curtis-city-of-tears  να κατεβάσετε δωρεάν το "City of Tears".

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις

Χλόη Αντωνοπούλου Μουζακίτη: " Για εμένα όμως η υπέρτατη αρετή που οφείλουμε να κατακτήσουμε σε αυτή τη ζωή είναι αύτη του ενήλικα που θέλει να βουτήξει το δάχτυλό του σε κάθετι νέο και να το γευτεί".

Εύη Μαραζοπούλου: "Η Σερβιτόρα και κάθε ήρωας μέσα σ’ αυτήν αντιπροσωπεύει τον σύγχρονο άνθρωπο, που έχει να αντιμετωπίσει σκοπέλους, εσωτερικούς ή εξωτερικούς".