ΣΤΑΥΡΟΣ ΞΑΡΧΑΚΟΣ - ΗΡΩ ΣΑΪΑ — «ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΑΡΧΗ» — PAPERCUT REMIX

 

ΣΤΑΥΡΟΣ ΞΑΡΧΑΚΟΣ - ΗΡΩ ΣΑΪΑ

«ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΑΡΧΗ»

Papercut Remix



Το τραγούδι «Δεν έχει αρχή», που πρωτακούστηκε στην ταινία «Λόλα», σε μουσική του Σταύρου Ξαρχάκου και στίχους του Βαγγέλη Γκούφα, επιστρέφει σε μια ιδιαίτερη εκδοχή από τον Papercut.

Ένας συγκλονιστικός διάλογος ανάμεσα στον δημιουργό και την ερμηνεύτρια, με τη φωνή της Ηρώς Σαΐα να αποδίδει το τραγούδι με αμεσότητα, βάθος και καθηλωτική ερμηνεία.

Η παρουσία του Σταύρου Ξαρχάκου δεν λειτουργεί μόνο ως δημιουργική υπογραφή, αλλά ως ζωντανή φωνή μέσα στο ίδιο το έργο.

Η νέα αυτή εκδοχή θα συμπεριληφθεί στον επερχόμενο δίσκο «Μαζί», έναν κύκλο τραγουδιών του Σταύρου Ξαρχάκου με τη φωνή της Ηρώς Σαΐα.

Τους στίχους υπογράφουν οι: Λίνα Νικολακοπούλου, Οδυσσέας Ιωάννου, Νίκος Μωραΐτης, Ρόζα Θεοτόκη, Ηρώ Σαΐα κ.ά.

Τον προηγούμενο μήνα κυκλοφόρησε το πρώτο κομμάτι του δίσκου, με τίτλο «Ταξίδι για το Σάντα Φε», στο οποίο η Ηρώ Σαΐα και ο Μπάμπης Στόκας ενώνουν τις φωνές τους, προϊδεάζοντας για το ιδιαίτερο μουσικό σύμπαν του έργου.


Μπορείτε να το βρείτε σε όλα τα ψηφιακά καταστήματα και τις streaming υπηρεσίες στον παρακάτω σύνδεσμο: https://orcd.co/denehiarhi_remix

Ακούστε το τώρα στην πλατφόρμα της επιλογής σας:


Για Social Media: 

Ανακαλύψτε το «Δεν Έχει Αρχή (Papercut Remix)» σε όλες τις ψηφιακές πλατφόρμες

Βρείτε το παντού: https://orcd.co/denehiarhi_remix

Επιλέξτε την αγαπημένη σας υπηρεσία και πατήστε play:
✅ Spotify✅ Apple Music✅ Deezer

Δείτε το επίσημο audio release και στο YouTube: https://youtu.be/-CoGlfnxxTQ

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Λεωνίδας Βουρδονικόλας: "Όταν ο θάνατος γίνει συνομιλητής, η αφήγηση μπορεί να αποκτήσει ακόμη περισσότερη ζωή".

«Το φτερωτό άλογο» του Ν. Καζαντζάκη στην παιδική σκηνή του θεάτρου Βεάκη | Θεατρ. Απόδοση: Άνδρη Θεοδότου - Σκηνοθεσία: Δημήτρης Δεγαΐτης

Διαβάσαμε και προτείνουμε: «Γράμμα του πελάγους» του Άγγελου Λαμέρα από την Άνεμος εκδοτική

Είδαμε και προτείνουμε: ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΣΤΗΝ ΚΟΛΑΣΗ στο Ρεκτιφιέ

Τίνα Σερβετά: "Η συμβίωση με έναν σκύλο μάς συμπληρώνει, μέσα από αυτή τη σχέση ανακαλύπτουμε πράγματα για τον εαυτό μας".