Διαβάσαμε και προτείνουμε: Κατάθλιψη Βήματα ελπίδας από μια θεραπεύτρια της Monika Kuros

Το νέο βιβλίο της Monika Kuros, Κατάθλιψη: Βήματα Ελπίδας από μία Θεραπεύτρια, που κυκλοφορεί από τις Εκδόσεις Αγγελάκη, μιλάει γι’ αυτό το φαινόμενο της κατάθλιψης, αξιοποιώντας τις αρχές της γνωσιακής συμπεριφορικής θεραπείας και όσα μπορεί να προσφέρει η κατάλληλη θεραπεία και η μέθοδός της.


Με απλά παραδείγματα, κατανοητή γλώσσα και όχι επιστημονική γραφή, έρχεται δίπλα να αφουγκραστεί τον αναγνώστη, αλλά και να δώσει κάποια καθημερινά παραδείγματα για το φαινόμενο της κατάθλιψης. Πολλοί φοβούνται να την ακουμπήσουν, πολλοί φοβούνται να την αντιμετωπίσουν ή να παραδεχτούν ότι πάσχουν από αυτήν. Τα πρώτα σημάδια, ακόμα και κάποια πολύ συνηθισμένα, είναι μία μορφή που θα πρέπει όλοι να τη γνωρίζουμε, καθώς χιλιάδες άνθρωποι πάσχουν από αυτή τη νόσο.

Οι γρήγοροι ρυθμοί της καθημερινότητας, η εξέλιξη της τεχνολογίας και, συνάμα, η μοναξιά του ανθρώπου συνιστούν παράγοντες που κάνουν αυτό το φαινόμενο να μαστίζει την κοινωνία, ενώ πολλοί δεν μπορούν να το αποδεχτούν ή να το παραδεχτούν. Και όμως, είναι δίπλα μας, υπάρχει, και το βιβλίο σε κάνει να το ανακαλύψεις.

Δεν θα σε απαλλάξει το συγκεκριμένο βιβλίο από το πρόβλημα ούτε θα σου δώσει τη θεραπεία. Απλά θα προσφέρει κάποια παραδείγματα και γνώση που πρέπει όλοι μας να γνωρίζουμε, ώστε να μπορέσουμε να βοηθήσουμε τον εαυτό μας και τους συνανθρώπους μας.

Ο πίνακας «τικ τοκ» είναι ένας οδηγός για τη σκέψη σου που χρησιμοποιεί η συγγραφέας και αποτελεί μία μέθοδο πολύ ευχάριστη, πρόσχαρη και, συνάμα, λειτουργική, καθώς λειτουργεί σαν παιχνίδι.

Αν θέλεις έναν πολύτιμο οδηγό, τον κρατάς στα χέρια σου και αξίζει να ταξιδέψεις μαζί του, καθώς θα νιώσεις λίγο περισσότερο ανθρώπινος και αποφασιστικός στο να δεις τι χρειάζεσαι εσύ και τι χρειάζεται ο διπλανός σου.

Μην το προσπερνάς. Είναι δίπλα σου!

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Λεωνίδας Βουρδονικόλας: "Όταν ο θάνατος γίνει συνομιλητής, η αφήγηση μπορεί να αποκτήσει ακόμη περισσότερη ζωή".

«Το φτερωτό άλογο» του Ν. Καζαντζάκη στην παιδική σκηνή του θεάτρου Βεάκη | Θεατρ. Απόδοση: Άνδρη Θεοδότου - Σκηνοθεσία: Δημήτρης Δεγαΐτης

Διαβάσαμε και προτείνουμε: «Γράμμα του πελάγους» του Άγγελου Λαμέρα από την Άνεμος εκδοτική

Είδαμε και προτείνουμε: ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΣΤΗΝ ΚΟΛΑΣΗ στο Ρεκτιφιέ

Τίνα Σερβετά: "Η συμβίωση με έναν σκύλο μάς συμπληρώνει, μέσα από αυτή τη σχέση ανακαλύπτουμε πράγματα για τον εαυτό μας".