ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΠΑΙΔΙΚΟΥ ΒΙΒΛΙΟΥ ΣΤΟΝ ΠΑΙΔΙΚΟ ΙΑΝΟ ΤΗΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ | «ΤΟ ΠΕΤΡΑΔΙ ΤΗΣ ΖΩΗΣ» | ΧΡΗΣΤΟΣ ΤΑΤΣΙΟΠΟΥΛΟΣ

 

ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΠΑΙΔΙΚΟΥ ΒΙΒΛΙΟΥ ΣΤΟΝ ΠΑΙΔΙΚΟ ΙΑΝΟ ΤΗΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ

«ΤΟ ΠΕΤΡΑΔΙ ΤΗΣ ΖΩΗΣ» | ΧΡΗΣΤΟΣ ΤΑΤΣΙΟΠΟΥΛΟΣ | ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΟΞΥΝΟΙΑ

 


Το Σάββατο 13 Ιανουαρίου , στις 12:00 η Αλυσίδα Πολιτισμού IANOS και οι εκδόσεις Οξύνοια διοργανώνουν παρουσίαση του παιδικού βιβλίου του Χρήστου Τατσιόπουλου, με εικονογράφηση της Κωνσταντίας Καρλέτσα., με τίτλο «Το πετράδι της ζωής».

 

Την παρουσίαση θα πλαισιώσει η Αγγελούση Κωνσταντίνα, Msc. Ψυχολόγος - Ψυχοθεραπεύτρια. 

Ο μικρός μας συγγραφέας θα συνοδεύεται από την οικογένειά του. 

 

Η εκδήλωση θα πραγματοποιηθεί στον Παιδικό Ιανό της Θεσσαλονίκης, Γρηγορίου Παλαμά 3.

Link εκδήλωσης: https://bitly.ws/396PC

Link βιβλίου: https://bitly.ws/396Rx

 

Λίγα λόγια για το βιβλίο

Ο Άλμπερτ και ο Τζο είναι δυο αδέλφια, τα οποία μέσα από τρελές περιπέτειες που τους φέρνουν πιο κοντά, προσπαθούν να φτάσουν τον στόχο τους, να αποκτήσουν, δηλαδή, το Πετράδι της ζωής. Τι λέτε, θα τα καταφέρουν ή τα πράγματα δεν θα πάνε τόσο καλά, με τον άρχοντα τον φαντασμάτων εναντίον τους; Μήπως τελικά το πετράδι θα τους κάνει να μάθουν το νόημα της ζωής;

Ένα μυθιστόρημα για την αγάπη, τη συνεργασία, την εμπιστοσύνη και την καλοσύνη μέσα από τα μάτια ενός παιδιού-μικρού συγγραφέα!

 

Λίγα λόγια για τη συγγραφέα

Ο Χρήστος Τατσιόπουλος γεννήθηκε το 2011 και μεγάλωσε στην Κατερίνη. Φοίτησε στο 9ο Δημοτικό σχολείο και στην ΣΤ΄ τάξη έγραψε το μυθιστόρημά του. Τώρα είναι μαθητής του 1ου Γυμνασίου Κατερίνης.

 

Η εμπειρία της συγγραφής ήταν απερίγραπτη γιατί κι εγώ απλώς ένα παιδί είμαι. Το συνιστώ σε όποιον και όποια το επιχειρήσει, γιατί είναι μια ανεκτίμητη εμπειρία που δεν θα ζήσει ο καθένας. Βεβαίως δεν ήμουν μόνος μου. Η μαμά μου, ο μπαμπάς μου και ο αδελφός μου με υποστήριξαν πολύ για να καταφέρω τον δύσκολο, τότε, στόχο μου. Οι θείοι και θείες μου, τα ξαδέρφια μου, οι γιαγιάδες κι ο παππούς μου, η οικογένειά μου δηλαδή, φίλοι και κολλητοί, με εμψύχωσαν να συνεχίσω.

Εύχομαι όλα τα παιδιά να έχουν γύρω τους τέτοια άτομα να τους στηρίζουν και να τους αγαπούν. Συνεχίζω να ονειρεύομαι και να βάζω στόχους. Το ίδιο να κάνετε κι εσείς.

 

 

 

 

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις

Χλόη Αντωνοπούλου Μουζακίτη: " Για εμένα όμως η υπέρτατη αρετή που οφείλουμε να κατακτήσουμε σε αυτή τη ζωή είναι αύτη του ενήλικα που θέλει να βουτήξει το δάχτυλό του σε κάθετι νέο και να το γευτεί".

Εύη Μαραζοπούλου: "Η Σερβιτόρα και κάθε ήρωας μέσα σ’ αυτήν αντιπροσωπεύει τον σύγχρονο άνθρωπο, που έχει να αντιμετωπίσει σκοπέλους, εσωτερικούς ή εξωτερικούς".