Ο Κώστας Γόνης μιλάει στο Open Mind

  


Νέα παράσταση μετά από καιρό. Μιλήστε μου για αυτό

Μέχρι σήμερα συμμετείχα σε αρκετές θεατρικές παραστάσεις αλλά αυτή είναι η πρώτη παράσταση που ανεβάζω εγώ.

Ήταν μία ιδέα που ωρίμασε στο μυαλό μου και που συνδυάζει το stand up comedy με επιθεωρησιακά νούμερα.
Ομολογώ πως το αποτέλεσμα εξέπληξε ακόμα και μένα. Δεν περίμενα αυτό το άρτιο αποτέλεσμα!

 Ποιοι είναι οι συντελεστές της παράστασης και τι πρόκειται να δούμε; 

 Έχει δουλέψει μία ολόκληρη ομάδα συντελεστών για αυτήν την παράσταση και οφείλω ένα μεγάλο ευχαριστώ στον καθένα ξεχωριστά για αυτό που προσέφερε.
Εγώ έχω γράψει τα κείμενα κι έχω σκηνοθετήσει την παράσταση.
Μαζί μου εμφανίζεται και η ταλαντούχα ηθοποιός Παναγιώτα Χαλούλη.
Τώρα αν περιμένεις απάντηση στην ερώτηση που μου έκανες για το: 'τι θα δείτε', θα σου απαντήσω: 'Ο,τι χειρότερο'!!!


Πώς νιώθετε για αυτή την συνεργασία;

 Πιστεύω πως έχει μεγαλύτερη σημασία το πώς νιώθουν οι υπόλοιποι συντελεστές της παράστασης για αυτήν την συνεργασία μαζί μου.
Εγώ νιώθω πολύ όμορφα που ο καθένας συνεργάτης καταθέτει την ψυχή του σε αυτήν την παράσταση και αυτό δεν είναι σχήμα λόγου, θα το διαπιστώσετε όταν την δείτε.

«Ότι χειρότερο» πως προέκυψε αυτός ο τίτλος;

 Ε, όλοι διαφημίζουν πώς έχουν κάνει την καλύτερη παράσταση της ζωής τους, σε κάθε νέο εγχείρημα τους.
Ε, εγώ προετοιμάζω τους θεατές που θα'ρθουν, για 'Ο,τι χειρότερο', για να έχουν μαζί και τα χάπια τους σε περίπτωση που χρειαστούν, ή τις πάνες τους σε περίπτωση που κατουρηθούν απ'τα γέλια, ή χαρτί υγείας σε περίπτωση που.....@@@!!!
Να'ναι βρε αδερφέ προετοιμασμένοι.

  Βλέπουμε πλέον τον εμβολιασμό σαν απαραίτητο στοιχείο για να μπεις στο θέατρο και φυσικά σε όλους τους ηθοποιούς. Τι νιώθετε εσείς για αυτή την νέα υποχρεωτικότητα;

Η υγεία πάνω από όλα!
(Πάντως καλό θα ήταν να υπήρχε κι ένα εμβόλιο για την νοημοσύνη)!
Είναι κρίμα να μην αντιλαμβάνονται κάποιοι ότι δυστυχώς για αυτούς, αντιλαμβανόμαστε.
Αντιλαμβάνεσαι;


Πιστεύετε ότι ο κόσμος θα φοβηθεί να έρθει στο θέατρο; Και τι έχετε να πείτε σε αυτούς που φοβούνται;


 Να μην ακούνε τις φήμες που λένε ότι είμαι 'φοβερός' και 'τρομερός'... Πίστεψέ με, ούτε 'φοβίζω' ούτε 'τρομάζω'τον κόσμο!

 Ένα μήνυμα προς τους αναγνώστες μας.

Δεν μου αρέσουν τα μηνύματα. Προτιμώ την δια ζώσης επικοινωνία. Γι'αυτό παιδιά, σας περιμένω όλους στην πρεμιέρα, το Σάββατο 19 Φεβρουαρίου, στις 21:00, στον 'Πολυχώρο Αυλαία', στον Πειραιά, για να σας τα 'ψάλλω' από κοντά!

      « Ό,τι χειρότερο στον Πολυχώρο Αυλαία »

                                   

Από το Σάββατο 19 Φεβρουαρίου και κάθε Σάββατο στις 21:00ο 'Πολυχώρος Αυλαία' στον Πειραιά, φιλοξενεί στο  UPSTAGE την παράσταση  «Ό,τι χειρότερο»  με τον Stand-Up Comedian, Κώστα Γόνη.


Μία χιουμοριστική παράσταση για όλη την οικογένεια, που σας εξάπτει...το 'γελαστικό σας γίγνεσθαι', χωρίς βωμολοχία.

Ένα stand-up comedy έξω από τα καθιερωμένα που θα σας μείνει αξέχαστο.

Μαζί του η ηθοποιός, Παναγιώτα Χαλούλη.

Κείμενα - Σκηνοθεσία: Κώστας Γόνης.

Φώτα -Ήχος: Λεωνίδας Φουντούλης.

Φωτογραφία: Μαρίνα Τσουγκρή.

Σχεδιασμός Αφίσας-Γραφιστική επιμέλεια: Αναστασία Παπαδοπούλου & Μάριος Παπαμιχαήλ

Ηχητικά εφέ: Νίκος Κουτούγερας.

Παραγωγή: ΑΥΛΑΙΑ ΑΜΚΕ.

Διάρκεια : 75 λ.

Εισιτήρια: 13 ευρώ.

Προπώληση: 10 ευρώ στο  https://www.ticketservices.gr/event/kostas-gonis-oti-xeirotero/ και στα ταμεία του θεάτρου.

 Πολυχώρος Αυλαία.

Β' Μεραρχίας και Κουντουριώτου 182, Πασαλιμάνι Πειραιάς.

Τηλ: 210 42 97 771 &  690 646 1616.

www.avlaiatheatro.gr

 

 


Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις

Χλόη Αντωνοπούλου Μουζακίτη: " Για εμένα όμως η υπέρτατη αρετή που οφείλουμε να κατακτήσουμε σε αυτή τη ζωή είναι αύτη του ενήλικα που θέλει να βουτήξει το δάχτυλό του σε κάθετι νέο και να το γευτεί".

Εύη Μαραζοπούλου: "Η Σερβιτόρα και κάθε ήρωας μέσα σ’ αυτήν αντιπροσωπεύει τον σύγχρονο άνθρωπο, που έχει να αντιμετωπίσει σκοπέλους, εσωτερικούς ή εξωτερικούς".