O Χρήστος Θεοδώρου μιλάει στο Open Mind


O Χρήστος Θεοδώρου μιλάει στο Open Mind για τις εμφανίσεις που ετοιμάζει στην Μουσική Σκηνή της Σφίγγας, την αγάπη του για την μουσική, τα μελλοντικά του σχέδια και διάφορα ακόμα..


Ετοιμάζεται μία σειρά από εμφανίσεις στην Μουσική Σκηνή της Σφίγγας. Τι πρόκειται να δούμε;

Στη Σφίγγα ετοιμάζουμε ένα πλούσιο και ιδιαίτερα ενδιαφέρον πρόγραμμα που θα σου δημιουργεί μια ατμόσφαιρα μαγική και ξεχωριστή. Δεν έχουμε ταμπέλες, το βλέπω σαν μια παλέτα μουσικών χρωμάτων, με ελληνικά αλλά και ξένα κομμάτια. Μια τρίωρη μουσική διαδρομή γεμάτη εναλλαγές με τραγούδια που θα μας ανεβάσουν και θα μας κάνουν να χορέψουμε και άλλα που θα μας χαλαρώσουν και θα μας κάνουν να νοσταλγήσουμε, να ξαναθυμηθούμε.

Θα είναι κάθε μουσική παράσταση και μία διαφορετική συνάντηση;

Κάθε φορά θα είναι μια διαφορετική συνάντηση επί σκηνής αλλά όχι μόνο… Η Σφίγγα είναι μια πολύ ωραία μουσική σκηνή με βαρύτητα, που φιλοξενεί πολλούς καλλιτέχνες και ως συνεργάτες αλλά και ως πελάτες. Κάθε βραδιά θα επιφυλάσσει και μια διαφορετική έκπληξη, και για μένα ακόμη…

Στο δίσκο αυτό έχω τη χαρά να συνεργάζομαι με μουσικούς που πάντα εκτιμούσα ιδιαίτερα, και εννοείτε εξακολουθώ ακόμη. Είναι άτομα που μετράνε πολλά χρόνια μέσα στο χώρο και είναι κοντά στα ακούσματα μου. Στο δίσκο αυτό έχω τη τιμή να έχω στοίχους του μεγάλου Οδυσσέα Ιωάννου, αλλά και μια συνεργασία με τον πολύ αγαπημένο μου Στέφανο Κορκολή. Τη μουσική επιμέλεια του δίσκου έχει αναλάβει ο Αντρέας Αποστόλου, επίσης πολύ αγαπημένος καλλιτέχνης αλλά και φίλος.

Συμμετείχατε και ένα μουσικό show, πώς ήταν η εμπειρία σας; Σας βοήθησε;

Εννοείτε πως κάθε εμπειρία είτε μεγάλη είτε μικρή είναι διαφορετική, είναι μια πρόκληση. Το show αυτό για μένα μπορώ να πω πως με εξέλιξε. Την ώρα που αποφασίζεις να βγεις, με τον ένα ή άλλο τρόπο, μπροστά σε ένα τόσο μεγάλο κοινό, μπροστά σε τόσο καταξιωμένους μουσικούς, πρέπει να είσαι πολύ συγκροτημένος αλλά συνάμα και δημιουργικός, ήταν μια απίστευτη εμπειρία. Η ομάδα πίσω από όλο αυτό το show ήταν πραγματικά φοβερή, από τον πιο μεγάλο μέχρι το πιο μικρό συντελεστή..

Με βοήθησε όλο αυτό, μια και ούτε ένα χρόνο μετά, βρίσκομαι σε ένα από τα καλύτερα μαγαζιά της Αθήνας, με πολύ καλούς συνεργάτες, ετοιμάζω τη δισκογραφία μου με καταπληκτικούς και καταξιωμένους καλλιτέχνες … Σ’ αυτό εννοείτε πως έπαιξε ρόλο και η προβολή μου μέσω του show, γιατί όσο καλός καλλιτέχνης και να είναι κάποιος, παίζει μεγάλο ρόλο η προβολή στο να μπορέσει ο κόσμος να σε δει, να σε κρίνει, να σε αναδείξει…

Ποιές είναι οι αγαπημένες σας συνεργασίες;

Έχω συνεργαστεί με πολλούς καλλιτέχνες, ο κάθε ένας ήταν μια μοναδική περίπτωση και τη κάθε συνεργασία την έχω αγαπήσει για διαφορετικούς λόγους…

Με ποιόν θα θέλατε να συνεργαστείτε;

Είναι πολλοί καλλιτέχνες που θα ήθελα να συνεργαστώ επί σκηνής αλλά και δισκογραφικά. Από πού να αρχίσω και να τελειώσω, νιώθω ευγνωμοσύνη και χαρά για τις μέχρι τώρα συνεργασίες μου με τον Οδυσσέα Ιωάννου, το Στέφανο Κορκολη αλλά και τον Ανδρέα Αποστόλου, όπως επίσης και τη Άντρη Θεοδώρου, που εκτός από τη λατρεμένη μου αδερφή, είναι και η αγαπημένη μου στιχουργός.. παρόλο που έδωσε το ‘Πόλη Χιόνι’ στο Φίλιππο Πλιάτσικα

Ποιά είναι τα μελλοντικά σας σχέδια;

Μελλοντικά σχέδια.. είναι να κάνω κάποιες συνεργασίες που θέλω, αργά και σταθερά βήματα. Θέλω να παραμείνω σταθερός στο ποιος είμαι και τι κάνω, να μείνε κοντά στην ουσία, το λόγο που είμαι εδώ.

Ένα μήνυμα προς τους αναγνώστες μας.

Να μην ονειρεύεστε απλά, να αγωνίζεστε γι’ αυτό που αγαπάτε, να κλείνετε τα μάτια και να ακολουθάτε το ένστικτο σας και δεν θα χάσετε.. όταν θα τα ανοίξετε θα είστε ήδη εκεί… 

Περισσότερες πληροφορίες για τις εμφανίσεις του Χρήστου Θεοδώρου στην Μουσική Σκηνή Σφίγγα μπορείτε να βρείτε εδώ: https://theatromusicbooks.blogspot.gr/2017/09/12.html


Tης Αλεξίας Βλάρα, 11/10/2017

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις

Χλόη Αντωνοπούλου Μουζακίτη: " Για εμένα όμως η υπέρτατη αρετή που οφείλουμε να κατακτήσουμε σε αυτή τη ζωή είναι αύτη του ενήλικα που θέλει να βουτήξει το δάχτυλό του σε κάθετι νέο και να το γευτεί".