Η Georgina κάνει το ντεμπούτο της στη δισκογραφία με το "Μείνε Μαζί Μου"

 A close up of a logo

Description automatically generated

 


 

Georgina

«Μείνε Μαζί Μου»

 

Η Mad House Records παρουσιάζει την Georgina στο πρώτο της single!

 

Η ανερχόμενη Georgina κάνει το ντεμπούτο της στη δισκογραφία με το «Μείνε Μαζί Μου», ένα φρέσκο track με dance & trap ήχους σε στίχους και μουσική του G-KAL, ενώ παράλληλα κυκλοφορεί και το πρώτο της βίντεο κλιπ σε σκηνοθεσία των ΟΔΔ PEOPLE.

 

Η 20χρονη τραγουδίστρια αναμένεται να μας εκπλήξει τους επόμενους μήνες τόσο με τα solo singles της όσο και με τις συμμετοχές της σε ανερχόμενα projects της Mad House Records.

 

A close up of a person

Description automatically generated

 

Δείτε το «Μείνε Μαζί Μου» στο YouTube:

https://www.youtube.com/watch?v=AtpgWr7JIuk

 

Βρείτε το τραγούδι σε όλα τα ψηφιακά καταστήματα και τις streaming υπηρεσίες:

https://georgina.lnk.to/MineMaziMouPR

 

Κυκλοφορεί από τη Mad House Records και τη Minos EMI, a Universal Music Company

A close up of a mans face

Description automatically generatedA close up of a logo

Description automatically generated

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις

Δημήτρης Καλπογιαννάκης: "Το γεγονός πως ‘’άνοιξα’’ τα εσώψυχά μου και όπως γράφω στον πρόλογο "εκτίθεμαι’’ στα μάτια των αναγνωστών ήταν η πρόκληση και ο προβληματισμός προς τον εαυτό μου".