Γιάννης Μανίκας «Το φευγιό»

 


 

Άνεμος εκδοτική • Αιγίνης 14, 11362 Αθήνα • Τηλ.: 210 8223 574 • email: anemosekdotiki@yahoo.gr

www.anemosekdotiki.gr


 

Γιάννης Μανίκας

«Το φευγιό»

ανεξάρτητα πεζά

 

 

ISBN: 978-960-642-049-8

σελ.: 126

σχήμα: 14x20,5 cm

τιμή:13,26€ με ΦΠΑ

(-10%): 11,93€ με ΦΠΑ

 

 

 

Όλα όσα αγάπησα τα βλέπω να μεταναστεύουνε. Στέκονται δίπλα μου ή το πολύ πολύ μετατοπίζονται ελάχιστα πιο πέρα. Όμως για εμένα τίποτα πια δεν είναι το ίδιο. Δεν με αφορά και τόσο το πρακτικό του θέματος. Περισσότερο με συγκλόνισε το γεγονός ότι σκέφτηκες την οποιαδήποτε αλλαγή στη ζωή σου δίχως να είμαι παράγοντας επιρροής. Η ύπαρξή μου δεν έχει τη δυναμική ώστε να φρενάρει ή να επισπεύσει την πραγμάτωση του όποιου πλάνου. Δεν σε άρπαξε ποτέ από τον λαιμό η ανάγκη να με φιλήσεις ή να με σκοτώσεις. Να γίνεσαι στέρηση. Να γίνεσαι αγωνία. Αυτό μου έμαθαν οι ταινίες. Σε αυτές θέλω να μοιάσω...

 

 

 

 

 

 

 

Βιογραφικό σημείωμα

 

Ο Γιάννης Μανίκας γεννήθηκε στην Αθήνα το 1995. Σπούδασε βιβλιοθηκονομία και συστήματα πληροφόρησης στο ΤΕΙ Αθήνας.

Είναι αρθρογράφος στο site «anemos magazine.gr». Στο παρελθόν έχει συνεργαστεί με την εφημερίδα «Φωνή της Μεσσηνίας».

Το βιβλίο «Το φευγιό» αποτελεί την πρώτη του συγγραφική απόπειρα.

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις

Δημήτρης Καλπογιαννάκης: "Το γεγονός πως ‘’άνοιξα’’ τα εσώψυχά μου και όπως γράφω στον πρόλογο "εκτίθεμαι’’ στα μάτια των αναγνωστών ήταν η πρόκληση και ο προβληματισμός προς τον εαυτό μου".