Ο Στάθης Αρτινός μιλάει στο Open Mind


Ο Στάθης Αρτινός μιλάει στο Open Mind για το νέο του δίσκο που κυκλοφόρησε, την μουσική συνάντηση στη Σφίγγα και διάφορα ακόμα...




Ετοιμάζεται νέο δίσκο. Μιλήστε μου για αυτό.


Ο τρίτος κατά σειρά δίσκος μου κυκλοφόρησε πριν λίγο καιρό από τη Final Touch. Μας πήρε περίπου δυο χρόνια να τον φτιάξουμε εξ ολοκλήρου στα Ιωάννινα και θέλαμε το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα. Αρκετές επιρροές από παράδοση και την εναλλακτική μουσική στον τρόπο γραφής σε μια συλλογή κυρίως βιωματικών στίχων.


   Το επίθετό σας είναι το πραγματικό σας επίθετο ή λόγω της καταγωγής σας αποτελεί ένα ψευδώνυμο;


Είναι ψευδώνυμο που έμεινα από τα φοιτητικά μου χρόνια λόγω καταγωγής μου από την Άρτα.


  Τι σημαίνει για εσάς μουσική;



Έκφραση, λύτρωση και τρόπος ζωής.



Το εξώφυλλό σας είναι ιδιαίτερο. Τι συμβολίζει;



Ο Κύκλος της ζωής. Κάθε τι γεννιέται και αργότερα χάνετε σε μια ατέρμονη κίνηση όπου και αυτό που χάνετε γεννά κάτι άλλο.


Πώς προέκυψε η συνεργασία σας με την δισκογραφική εταιρία;


Με τον Μίλτο Καρατζά γνωριζόμαστε αρκετά χρόνια και πάντα είχαμε επαφή. Ετοίμασα λοιπόν το υλικό με  μια κιθάρα αρχικά και αποφασίσαμε να συνεργαστούμε όταν το άκουσε. Ήταν μεγάλη χαρά και για τους δύο μας.


   Ποιοι είναι οι αγαπημένοι σας καλλιτέχνες;


  Πολλοί! Σημειώνω τρεις δημιουργούς που αποτελούν για μένα σημαντικό κεφάλαιο για όσα έχω κάνει μέχρι τώρα. Το Νίκο Παπάζογλου, τον Αλκίνοο Ιωαννίδη και το Θανάση Παπακωνσταντίνου.



   Με ποιον θα θέλατε να συνεργαστείτε και γιατί;


Θα μου άρεσε να συνεργαστώ με ανθρώπους που μπορώ να κάνω και καλή παρέα. Ήδη έχω αξιόλογους συνεργάτες που γνωριζόμαστε καιρό με τους οποίους περνάμε όμορφα και αυτό φαίνεται και στις παραστάσεις μας. Δε θα μπορούσα να συνεργαστώ σε αποστειρωμένο περιβάλλον απλά και μόνο για το φαίνεσθε.


   Ετοιμάζεται μία μουσική συνάντηση στη Σφίγγα. Τι πρόκειται να δούμε;


Την Πέμπτη 22 Μαρτίου παρέα με δυο πολύ καλούς φίλους και μουσικούς στο κανονάκι και το μπουζούκι πρόκειται να κάνουμε την παρουσίαση του νέου δίσκου και παλαιότερων τραγουδιών μου πλαισιωμένα με τραγούδια που αγαπάμε να παίζουμε και να «πειράζουμε».


 Θα θέλατε να μείνετε μόνιμα στην Αθήνα για επαγγελματικούς λόγους;


Έμενα στη Αθήνα για αρκετά χρόνια. Δε μου ταίριαξε τόσο ο τρόπος ζωής και οι τόσο γρήγοροι ρυθμοί. Συνεπώς προτιμώ να ταξιδεύω μένοντας στην Ήπειρο.


 Πως νιώθετε με την επαφή με το κοινό; Τι είναι αυτό που σας συναρπάζει στην επαφή σας με το κοινό;


 Μου αρέσει όταν πλέον γινόμαστε μια μεγάλη παρέα με τον κόσμο. Όταν τραγουδάμε μαζί . Παθιάζομαι ξεφεύγω ίσως . Μυσταγωγικό και υπέροχο συναίσθημα. Τυχεροί όσοι το ζούνε πραγματικά.


 Ποια είναι τα μελλοντικά σας σχέδια;


Παραστάσεις σε όσο το δυνατόν περισσότερα μέρη και αργότερα ένα ακόμη άλμπουμ με συλλογή στιγμών μου στη δισκογραφία.


   Ένα μήνυμα προς τους αναγνώστες μας.


 Υγεία πάνω από όλα. Είναι το πιο σημαντικό . Και ανοιχτά μυαλά . Τα υπόλοιπα ένας κύκλος είναι.


Της Αλεξίας Βλάρα,7/3/2018

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις

Χλόη Αντωνοπούλου Μουζακίτη: " Για εμένα όμως η υπέρτατη αρετή που οφείλουμε να κατακτήσουμε σε αυτή τη ζωή είναι αύτη του ενήλικα που θέλει να βουτήξει το δάχτυλό του σε κάθετι νέο και να το γευτεί".

Εύη Μαραζοπούλου: "Η Σερβιτόρα και κάθε ήρωας μέσα σ’ αυτήν αντιπροσωπεύει τον σύγχρονο άνθρωπο, που έχει να αντιμετωπίσει σκοπέλους, εσωτερικούς ή εξωτερικούς".