Ο Πέτρος Γούτης μιλάει στο Open Mind


Ο Πέτρος Γούτης μιλάει στο Open Mind για την νέα παράσταση: " Η φόνισσα" στο θέατρο Αλκμήνη, την αγάπη του για την υποκριτική, τα μελλοντικά του σχέδια και διάφορα ακόμα...


Νέα παράσταση: “Η φόνισσα”, τι πραγματεύεται η παράστασή σας;

Την ιστορία της Φραγκογιαννούς,της εμβληματικής ηρωίδας του Παπαδιαμάντη, απο μια ασυνήθιστη σκοπιά. Η Δέσποινα Γιαννάτου βλέπει την φόνισσα σαν κάθε Ελληνίδα γυναίκα, σαν κάθε μάνα που έζησε την καταπίεση και το βάρος της ανδροκρατούμενης κοινωνίας μας στο βάθος των χρόνων. Δίνει ζωή σε όλες τις κρυφές πτυχές, την αγωνία και τους φόβους της. Παντρεύει μοναδικά τον νεοκλασικό χορό με το θέατρο, την γλώσσα του συγγραφέα με Ελληνικά παραδοσιακά στοιχεία σε όλη την παράσταση. Απο την στιγμή που γεννιέται η ιδέα στον Παπαδιαμάντη και γράφει τις πρώτες αράδες, παίρνουν σάρκα και οστά οι  φόνισσες και χορεύουν για την λύτρωση δίνοντας του την έμπνευση για την ολοκλήρωση του αριστουργήματος αυτού. Η μουσική του Μπάμπη Νίκου είναι ο κόσμος του "Αγίου" των γραμμάτων μας και επικοινωνεί τον συγγραφικό του οίστρο.

Είναι μια μοναδική εμπειρία για τον θεατή που σπάνια βλέπει μια τέτοια σύνθεση παραστατικών τεχνών, το εισπράξαμε αυτό στην πρεμιέρα στο Αρχαίο Θέατρο Δωδώνης, ήταν μαγική στιγμή στο τέλος της παράστασης οι εκδηλώσεις του κόσμου.

Έχετε ξεχωρίσει κάποια συνεργασία;

Όλες έχουν κάτι το ξεχωριστό, παίρνω πάντα πράγματα, νιώθω πάρα πολύ τυχερός.Ειδικά το ξεκίνημα μου με τον Βλαδίμηρο Κυριακίδη στην "Μοναξιά στη άγρια Δύση" και η συνάντηση μου με τον Αλέξανδρο Κοέν στην "Επίσκεψη της γηραιάς κυρίας" ήταν σίγουρα δουλειές που μου έδωσαν πολλά.

Τηλεόραση ή θέατρο θα προτιμούσατε;

Σαν ηθοποιός θέλω να παίζω, να εξασκώ τα μέσα μου και στα δύο. Η τηλεόραση μου χαρίζει πράγματα που πρέπει νομίζω να γίνουν εργαλεία στην πορεία.Το θέατρο μου χαρίζει ζωή, είναι ανάγκη.

Πώς προέκυψε η υποκριτική στην ζωή σας;

 Ήταν πάντα το όνειρο μου. Το ανέβαλα, το άφησα κάποια χρόνια πίσω αλλά ποτέ δεν το ξέχασα. Έλεγα πάντα οτι αυτό θα κάνω. Και ήρθε μια στιγμή που παράτησα την τότε "τακτοποιημένη" ζωή μου για να το κυνηγήσω. Είναι ευλογία να κάνεις αυτό που αγαπάς, όποιες οι δυσκολίες

Ποιά είναι τα μελλοντικά σας σχέδια;

 Ένα υπέροχο έργο του Ε.Άλμπυ "Η ιστορία ζωολογικού κήπου" όπου παίζω και σκηνοθετώ με τον Χρήστο Καρτέρη και το "Μαμ" του Χρήστου Σερέφα σε σκηνοθεσία Κάτιας Ζαρκάδα, παραγωγές του ΔΗΠΕΘΕ Αγρινίου.

Ένα μήνυμα προς τους αναγνώστες.

Να ακούμε την φωνή μέσα μας.

Περισσότερες πληροφορίες για την παράσταση: "Η φόνισσα" μπορείτε να βρείτε εδώ:

Της Αλεξίας Βλάρα, 19/10/2017

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις

Δημήτρης Καλπογιαννάκης: "Το γεγονός πως ‘’άνοιξα’’ τα εσώψυχά μου και όπως γράφω στον πρόλογο "εκτίθεμαι’’ στα μάτια των αναγνωστών ήταν η πρόκληση και ο προβληματισμός προς τον εαυτό μου".