Ελένη Μαρούδη: "Όλοι πρέπει να κοιτάμε να προοδεύσουμε και να μην φοβόμαστε να παλέψουμε γι΄αυτό που νιώθουμε".

 


1.      Τι σας ενέπνευσε να γράψετε το βιβλίο «Ο πόλεμος στον ουρανό»; Υπάρχει κάποια προσωπική εμπειρία ή σκέψη που σας ώθησε προς αυτήν την κατεύθυνση;

 Είμαι από τους ανθρώπους που πιστεύουν στην αληθινή αγάπη. Πιστεύω ότι υπάρχει και δεν είναι δύσκολο να τη κερδίσεις. Απλά πρέπει να παλέψεις για να τη κρατήσεις. Σα γυναίκα έχω βιώσει καταστάσεις αλλά το βιβλίο δε μιλάει για μένα, αλλά για εκεινον που αγαπάει αληθινά και τολμάει να πολεμήσει για τα συναισθήματα του, ενάντια στα πρέπει και τα μη. Γιατί είναι δυνατός ώστε να ακούσει τη καρδιά του. Να δει με τα μάτια του την αλήθεια!


2. Το βιβλίο σας παρουσιάζει μια έντονη αντιπαράθεση μεταξύ αγγέλων και δαιμόνων. Πώς διαμορφώσατε αυτούς τους χαρακτήρες και τι συμβολίζουν για εσάς;

Στη ζωή υπάρχει το καλό και το κακό, άγγελοι και δαίμονες λοιπόν. Ποιος είναι ο καλός και ποιος ο κακός; Γιατί να υπάρχει αυτή η ταμπέλα; Στη δική μου ιστορία ο δαίμονας είναι αυτός που προστατεύει γιατί εκείνος γνωρίζει από αγάπη και τη νιώθει να μεγαλώνει μέσα του. Ποτέ να μην κρίνουμε έναν άνθρωπο από την εξωτερική εμφάνιση αλλά ούτε ένα στιγμιαίο γεγονός να καθορίζει τη ζωή του. Αλλά να βλέπουμε τι έχει να προσφέρει από τη καρδιά του. Να διαβάσεις αν τα μάτια του λένε την αλήθεια.

3.   Η αγάπη φαίνεται να είναι ένα κεντρικό θέμα στο βιβλίο σας. Πιστεύετε ότι η αγάπη μπορεί πραγματικά να γεφυρώσει τα αντίθετα, όπως το καλό και το κακό;

Μα φυσικά! Το πιστεύω δυνατά. Όπως λέω και στο βιβλίο μου « ήξερε ότι μένω στη κόλαση αλλά διάλεξε να καεί μαζί μου.» κι αυτό γιατί πίστευε ο ένας στον άλλον. 

4.      Στο έργο σας, αναφέρετε ότι «άγγελος δεν είναι αυτός που διασχίζει τον Παράδεισο, αλλά αυτός που περπατάει ανάμεσα σε δαίμονες και η ψυχή του παραμένει αγνή». Πώς ερμηνεύετε αυτήν τη φράση και τι μήνυμα θέλετε να περάσετε στους αναγνώστες σας;

 


  Το λέει η φράση από μόνη της « και η ψυχή του παραμένει καθαρή» όταν η καρδιά, το μυαλό, η ψυχή είναι αγνές με αληθινά συναισθήματα, χωρίς μίσος και ζήλεια τότε  κανένας και τίποτα δε θα σε εμποδίσει, κανένα κακό δε θα μπει στο δρόμο σου. Αυτό που θέλω να περάσω περισσότερο είναι ότι όλοι πρέπει να κοιτάμε να προοδεύσουμε και να εξελίξουμε τους εαυτούς μας. Αυτό που θέλω να πω είναι να μην φοβόμαστε να παλέψουμε γι΄αυτό που νιώθουμε.

5.      Ποιο ήταν το μεγαλύτερο πρόβλημα που αντιμετωπίσατε κατά τη συγγραφή αυτού του βιβλίου και πώς το ξεπεράσατε;

 Δεν συνάντησα κανένα πρόβλημα. Το βιβλίο και η ιστορία του βγήκε μέσα από τη καρδιά μου. Την ένιωσα τη πίστεψα και απλά αποτυπώθηκε.

6. Ποια είναι η σχέση σας με τον φανταστικό κόσμο που δημιουργείτε στα βιβλία σας; Πώς επηρεάζει την καθημερινή σας ζωή και σκέψη;

Αυτό είναι ένα μεγάλο πρόβλημα. (χαριτολογώντας) από μικρή έπλαθα μυθικά πλάσματα και φανταστικές ιστορίες. Πάντα πίστευα σε έναν κόσμο μαγικό και μοναδικό και επειδή στις μέρες μας έχει χαθεί κάθε είδους μαγεία θέλω να την αποτυπώνω και να τη ζω εκεί. Δε θα έλεγα ότι με επηρεάζει αρνητικά αλλά θα συνεχίσω να πιστεύω στη μαγεία.

7.     Έχετε κάποιον αγαπημένο συγγραφέα ή έργο που σας έχει επηρεάσει; Πώς αυτοί οι παράγοντες φαίνονται στη γραφή σας;

Η αλήθεια είναι ότι δεν έχω επηρεαστεί από κάπου. Προφανώς επειδή μου αρέσει κάθε είδους μαγικό μέρος και να δημιουργώ μαγικές καταστάσεις απλά έπρεπε να βγουν από το μυαλό μου και να αποτυπωθούν. Ώστε εκείνοι που έχασαν λίγο από την ελπίδα να τη βρουν στις δικές μου σελίδες και να πιστέψουν πάλι.    

8.      Στο βιβλίο σας, υπάρχει μια έννοια συγχώρεσης και αποδοχής. Πιστεύετε ότι οι άνθρωποι στην πραγματική ζωή μπορούν να μάθουν από τα μηνύματα του έργου σας;

Αυτός είναι και ο σκοπός μου. Πάντα να συγχωρούμε και να δίνουμε μια δεύτερη ευκαιρία. Υπάρχουν άνθρωποι που θέλουν να αλλάξουν αλλά δε ξέρουν το τρόπο. Γι΄αυτό πάντα μπαίνει στο δρόμο μας ο σωστός άνθρωπος ώστε να τον βοηθήσουμε και να τον αποδεχτούμε ξανά.

9.      Η ζωή στη Λίμνη Ευβοίας, όπου μεγαλώσατε, επηρέασε με κάποιο τρόπο τη συγγραφή σας; Πώς έχει διαμορφώσει τη φαντασία και τη δημιουργικότητά σας;

 Επειδή είναι μια κλειστή κοινωνία μπορώ να πω ότι με βοήθησέ αρκετά. Παρατηρώ τους χαρακτήρες τους διαβάζω και τους αποτυπώνω. Το μέρος είναι μαγικό με την όμορφη παραλία της και τα μαγικά της φώτα ώστε η φαντασία μου και η δημιουργικότητα μου να εμπνέεται από τη μικρή μου πόλη.


10. Τι να περιμένουμε από το δεύτερο μέρος του «Πρίγκιπα Άσγκαρ»; Ποια είναι τα θέματα που θα αναπτύξετε περαιτέρω;

Ο Πρίγκιπας μου έχει μεγάλη ιστορία. Έχει πολλές δυνάμεις και πολλά ακόμα να ανακαλύψει και να αποκαλύψει.


Της Αλεξίας Βλάρα, 4/9/2024

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις

Χλόη Αντωνοπούλου Μουζακίτη: " Για εμένα όμως η υπέρτατη αρετή που οφείλουμε να κατακτήσουμε σε αυτή τη ζωή είναι αύτη του ενήλικα που θέλει να βουτήξει το δάχτυλό του σε κάθετι νέο και να το γευτεί".