James Αντωνίου: "Η διάδραση με τους αναγνώστες θα μπορούσε να είναι το μέσο για την αυτοβελτίωση κάθε συγγραφέα"

   


 
Νέο βιβλίο, «Προσωπική βεντέτα», τι πραγματεύεται ;

Το συγκεκριμένο βιβλίο ή μάλλον τα πρώτα του κεφάλαια βασίζονται σε μια παλαιού τύπου πρακτική, τη μυθοπλασία σε συνέχειες. Το πρώτο μέρος του ξεκίνησε με τη μορφή ενός κομματιού ανά βδομάδα στο προσωπικό μου ιστολόγιο που προβαλλόταν παράλληλα και σε μια ιστοσελίδα με την οποία συνεργαζόμουν. Εκεί οι αναγνώστες, έστελναν την άποψή τους για τη συνέχεια, πριν από την έκδοση του επόμενου τμήματος, κι εγώ προσάρμοζα αυτές τις απόψεις στην εξέλιξη του κειμένου. Στη συνέχεια βέβαια, η ιστορία πήρε τον δρόμο της.

Πρόκειται για ένα αστυνομικό μυθιστόρημα, με τη μορφή που έχω εγώ στο μυαλό μου για τα αστυνομικά μυθιστορήματα, όπως ήταν η δηλαδή παλαιότερα, την εποχή του Μαρή. Απλά, κατανοητά και χωρίς λογοτεχνικές φιοριτούρες. Ένα κείμενο που να απευθύνεται σε κάθε αναγνώστη και που μπορεί να διαβαστεί οποιαδήποτε στιγμή της ημέρας του.

Το βιβλίο ακολουθεί τα συμβάντα και τις καταστάσεις της ζωής ενός Αρχιφύλακα, του Αρχιφύλακα Λιαδέλη. Τις αντιδράσεις του και τις προσπάθειές του για την επίλυση των μυστηρίων που προκύπτουν κατά τη διάρκεια της καριέρας του.

 Είστε ελληνοαμερικάνος; Πώς και χρησιμοποιείτε στα αγγλικά το όνομά σας; Είναι Καλλιτεχνικό;

Είμαι Έλληνας νησιώτης, ο μισός από την Εύβοια και ο μίσος από τη Λέσβο. Όταν ξεκίνησαν οι διαδικασίες της πρώτης μου έκδοσης, ανακάλυψα πως υπάρχει ένας ακόμη συγγραφέας με το ονοματεπώνυμο Δημήτρης Αντωνίου, τον οποίο και σέβομαι ιδιαίτερα για το έργο του. Παράλληλα, μιας και υπάρχουν δημοσιευμένα κείμενά μου (βιβλία, short stories κ.λπ.) στην αγορά του εξωτερικού, έπρεπε να βρεθεί κάτι βολικότερο. Έτσι, μιας και την εποχή που βρισκόμουν εκτός Ελλάδας για σπουδές, το «Δημήτριος» προκαλούσε δυσκολίες, οπότε όλοι με φώναζαν James, ενώ ακόμη και σήμερα, οι μη Έλληνες μαθητές μου με γνωρίζουν με το ίδιο όνομα, η επιλογή του συγγραφικού μου ψευδωνύμου ήταν αυτονόητη.

 Πώς νιώθετε για αυτή τη συνεργασία με τις εκδόσεις Χάρτινη Πόλη;

Νιώθω απλά υπέροχα. Η Χάρτινη Πόλη προσφέρει όλα όσα θα μπορούσα να ζητήσω. Σωστή και ξεκάθαρη συνεργασία, επαγγελματική δουλειά σε κάθε επίπεδο, από την επιμέλεια μέχρι και τον σχεδιασμό και τη διαφήμιση, και ειλικρινή υποστήριξη.  Δεν συναντάς συχνά στην Ελλάδα επαγγελματίες αυτού του επιπέδου.

  Μιλήστε μου για την επιλογή του εξωφύλλου σας.

Ο σχεδιασμός του εξωφύλλου βασίζεται στις αφίσες του θεάτρου Grand Guignol των αρχών του αιώνα, παντρεμένος με την αισθητική του film noir. Θέλαμε να προσδίδει την αίσθηση του μυστηρίου και της σκοτεινιάς στην οποία κινείται ο Αρχιφύλακας Λιαδέλης, ακολουθώντας τις δυσοίωνες σκέψεις των αντιπάλων του. Και πιστεύω ότι το αποτέλεσμα μας δικαιώνει.

Σας βοήθησε η συγγραφή στην περίοδο της καραντίνας;

Η συγγραφή είναι σύντροφός μου για έναν αρκετά μεγάλο αριθμό ετών. Η περίοδος της καραντίνας δεν άλλαξε ιδιαίτερα τους ρυθμούς μου όσον αφορά στη συγγραφή, μιας και αφού κοιμηθούν τα νεότερα μέλη της οικογένειας, κάθομαι σχεδόν κάθε βράδυ και αδειάζω το μυαλό μου. Θα έλεγα πως μου προσέφερε κυρίως περισσότερο χρόνο με την οικογένειά μου, μιας και λόγω του είδους του επαγγέλματός μου, βρίσκομαι στο γραφείο πάρα πολλές ώρες την ημέρα.

 Είναι ένα αστυνομικό μυθιστόρημα που αγγίζει τον αναγνώστη με το σασπένς και τις ανατροπές. Ποια είναι τα σχόλια των αναγνωστών σας;

Από την αρχή, από τότε που το βιβλίο ήταν ακόμη εβδομαδιαία επεισόδια στο ιστολόγιό μου, λάμβανα πλήθος σχολίων από τους αναγνώστες. Κάποια από αυτά ήταν θετικά και κάποια όχι. Όλα όμως αφορούσαν στη συνέχεια και τη βελτίωση του κειμένου. Θεωρώ πως είναι λογικό τα σχόλια να ποικίλουν, μιας και ο κάθε αναγνώστης έχει την προσωπική του άποψη. Υπήρξε ακόμη και αναγνώστης που δεν άντεχε στην ιδέα της απαγωγής ενός μικρού παιδιού και πρότεινε να αντικατασταθεί με κάποιον ενήλικο.  Ανεξάρτητα από το είδος του όμως, κάθε σχόλιο με βοηθά να εντοπίζω πιθανά λάθη μου ή ακόμη και κάποιες διαφοροποιήσεις που αν περαστούν στο κείμενο θα το βελτιώσουν. Η διάδραση με τους αναγνώστες θα μπορούσε να είναι το μέσο για την αυτοβελτίωση κάθε συγγραφέα, μιας και για εμένα σίγουρα είναι.

 Ο Αρχιφύλακας Λιαδέλης θα μπορούσε να ήταν υπαρκτό πρόσωπο; Πώς θα τον ψυχογραφούσατε;

Ο Αρχιφύλακας Λιαδέλης είναι ένα υπαρκτό για εμένα πρόσωπο. Είναι μαζί μου όλα αυτά τα χρόνια που γράφω τις περιπέτειες του και είμαστε πάνω κάτω και στην ίδια ηλικία, μιας κι έχει περάσει τα σαράντα πέντε. Είναι κυνικός λόγω επαγγέλματος, με μεγάλη αγάπη προς τα κοντινά του πρόσωπα και την αίσθηση πως οφείλει να προστατεύει τους αδύναμους και τους αδικημένους. Είναι σαν να διάλεξε το επάγγελμά του αυτόν και όχι το αντίθετο. Ακόμη και η εμμονή του με τον αναπτήρα του πατέρα του, δείχνει τους συνδέσμους που δημιουργεί με τους ανθρώπους γύρω του. Όλοι αξίζουν τη βοήθειά του και την υποστήριξή του, όσο άσχημες κι αν είναι οι συνέπειες στην ψυχή αλλά και τη σωματική του ακεραιότητα.

  Έπεται συνέχεια για τον Αρχιφύλακα Λιαδέλη;

Ο Αρχιφύλακας Λιαδέλης έχει αρκετά χρόνια στην υπηρεσία και ακόμη περισσότερα μπροστά του μέχρι να βγει στη σύνταξη. Όπως αναφέρει και το εξώφυλλο πρόκειται για το Πρώτο βιβλίο κι έρχονται αρκετά ακόμη. Ήδη η επόμενη περιπέτειά του βρίσκεται σε πολύ καλό σημείο, καθώς και κάποια προσχέδια για τις επόμενες. Ελπίζω να συντροφέψει τόσο εμένα, όσο και τους αναγνώστες για πολλά χρόνια ακόμα. Εγώ από την πλευρά μου, θα κάνω ό,τι περνάει από το χέρι μου, για να παραμείνει κοντά μας για πολύ καιρό ακόμη.

   Αγαπημένα βιβλία και συγγραφείς ή ποιητές.

Πολλά και διάφορα. Είμαι βιβλιοφάγος με όλη τη σημασία της λέξεως. Συγγραφείς αγαπημένοι πολλοί και από διάφορα είδη. J. R. R. Tolkien, Graham Masterton, Gabriel García Márquez, Gérard de Villiers, Terry Pratchett και πάρα πολλοί άλλοι, καθώς και πάρα πολλοί Έλληνες της καινούριας γενιάς συγγραφέων. Η ποίηση, μου μιλά μόνο σε συγκεκριμένες περιπτώσεις που συνδέονται άμεσα με την ψυχική μου διάθεση, αν και δεν μπορώ να ισχυριστώ ότι την κατανοώ απόλυτα ή ότι αποτελεί λατρεία για εμένα όπως η λογοτεχνία. Οπότε δεν μπορώ να πω πως έχω κάποιον αγαπημένο ποιητή ή κάποια αγαπημένη ποιήτρια.

Ποια είναι τα μελλοντικά σας σχέδια.

Να είμαι καλά για να μπορώ να γράφω. Οι περίοδοι που διανύουμε είναι ιδιαίτερα απαιτητικές και αγχώδεις και θα πρέπει αρχικά να διατηρήσουμε την ψυχραιμία και τη λογική μας. Ως διαβητικός κατανοώ απόλυτα, ότι η μείωση του άγχους επιτρέπει την καλύτερη ποιότητα ζωής, αλλά και την ευχέρεια στη δημιουργία. Το βιβλίο είτε στη διαδικασία της συγγραφής, είτε της ανάγνωσης, είναι κατά την άποψή μου το καλύτερο αγχολυτικό.

Ένα μήνυμα προς τους αναγνώστες μας.

Υπομονή, επιμονή, καθαρό μυαλό και πολλά υπέροχα ταξίδια στον κόσμο της φαντασίας και της ξεγνοιασιάς.



 ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ ΒΕΝΤΕΤΑ

ΣΥΓΓΡΑΦΕΑΣ: JAMES ANTONIOU

ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ – ΜΥΘΙΣΤΟΡΗΜΑ

Όταν ο λαμπερός ελληνικός ήλιος δύει και τη θέση του παίρνει το

σκοτάδι της νύχτας, όλα αλλάζουν. Οι σκιές κρύβουν πάθη, ενοχές,

δολοπλοκίες και θανατηφόρα μυστικά.


Η απεγνωσμένη κραυγή ενός αυτόχειρα θέτει δύο άντρες αντιμέτωπους. Με φόντο την πανέμορφη Πάργα, τη Σύρο και τον Μαραθώνα, ο αρχιφύλακας Λιαδέλης προσπαθεί να ανακαλύψει τα

σχέδια και τα κίνητρα ενός κατά συρροή δολοφόνου, που οι εμμονές του τον παρακινούν να διαπράξει τα πιο στυγερά εγκλήματα,

φτάνοντας τον αρχιφύλακα να αμφισβητήσει μέχρι και το ίδιο του

το μυαλό…

Σε αυτήν τη μάχη με τον χρόνο, το φως πολεμάει το σκοτάδι, το

καλό με το κακό. Οι απώλειες στιγματίζουν και τις δύο πλευρές.

Όλα πια γίνονται μια προσωπική βεντέτα!

ΤΙΜΗ: 14,90 €

ΣΕΛΙΔΕΣ: 384

ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ: 14x20,5

ISBN: 9789606216787

ΚΩΔΙΚΟΣ: BZ.XP.00841

ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑ ΝΟΕΜΒΡΙΟΣ 2021

Βιογραφικό του συγγραφέα

Ο James Antoniou είναι 42 ετών, συγγραφέας και μεταφραστής. Έχει σπουδάσει Αγγλική Φιλολογία, Ψυχολογία και Δημιουργική Γραφή. Με τη συγγραφή ασχολείται εδώ και πολλά χρόνια, δραστηριοποιούμενος τόσο στη γενέτειρά του, την

Ελλάδα, όσο και σε διεθνές επίπεδο. Η μεγάλη του αγάπη είναι η μυθοπλασία, καθώς του αρέσει να δημιουργεί κόσμους,

στους οποίους μπορεί να χαθεί ο αναγνώστης, για να ξεφύγει από τα προβλήματα της καθημερινότητάς του.

 Ουσιαστικά, το βασικό του είδος συγγραφής βρίσκεται κάπου ανάμεσα στο θρίλερ και στο «παραμύθι για ενηλίκους»,

όπως του αρέσει να το αποκαλεί, είδος το οποίο στο εξωτερικό ονομάζεται «Adult Fairytale». Ωστόσο, έχει μέχρι τώρα

ασχοληθεί και με άλλα είδη, όπως η κλασική λογοτεχνία, η λογοτεχνία φαντασίας, η αστυνομική περιπέτεια και το steampunk.

 Εκτός από τη συγγραφή βιβλίων, έχει ασχοληθεί και με τη συγγραφή μιας σειράς ερευνών, οι οποίες έδωσαν σε μεγάλο

βαθμό υλικό για τα βιβλία του, καθώς και με τη συγγραφή ιστοριών τύπου flash story, δοκιμίων κ.ά

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις

Χλόη Αντωνοπούλου Μουζακίτη: " Για εμένα όμως η υπέρτατη αρετή που οφείλουμε να κατακτήσουμε σε αυτή τη ζωή είναι αύτη του ενήλικα που θέλει να βουτήξει το δάχτυλό του σε κάθετι νέο και να το γευτεί".

Εύη Μαραζοπούλου: "Η Σερβιτόρα και κάθε ήρωας μέσα σ’ αυτήν αντιπροσωπεύει τον σύγχρονο άνθρωπο, που έχει να αντιμετωπίσει σκοπέλους, εσωτερικούς ή εξωτερικούς".