Δέσποινα Πετρή: "Τα παιδιά είναι αρκετά αυθεντικά και αγνά, σκληρά αλλά άκακα, ότι σου πουν αυτό νιώθουν και πιστεύουν και πολλές φορές αυτό είναι που μας φοβίζει εμάς τους μεγαλύτερους".

 


    Νέο βιβλίο. Τι πραγματεύεται; 

Μια ιστορία για μικρά παιδιά  που βλέπουν τα αστέρια σαν ένα άπιαστο όνειρο. Ένα βιβλίο που μπορεί να τα συνοδεύσει την ώρα του ύπνου και την ίδια στιγμή να τους δείξει τον δρόμο για το πώς να αναπτύξουν τις δυνατότητές τους. Γραμμένο με τρυφερότητα και τα παιχνίδια γίνονται μέρος αυτής της διαδικασίας. Τα παιχνίδια είναι πολλές φορές οι ήρωες  φίλοι των παιδιών και αντανακλούν τη δική τους φωνή, τη δική τους σκέψη.

 Παιδικό βιβλίο. Τα παιδιά είναι οι πιο σκληροί κριτές. Πώς νιώθετε; 

Δε μου αρέσει η σκληρότητα των «μεγάλων». Και γνωρίζω ότι πολλές φορές γίνονται σκληρά και τα ίδια.  Εάν γινόταν θα επέλεγα να μείνω για πάντα παιδί. Για αυτό και κάπως κατέληξα στο να γράφω παιδικά βιβλία, εκτός από ποιήματα. 

Τα παιδιά είναι αρκετά αυθεντικά και αγνά, σκληρά αλλά άκακα, ότι σου πουν αυτό νιώθουν και πιστεύουν και πολλές φορές αυτό είναι που μας φοβίζει εμάς τους μεγαλύτερους.

 Πως μπήκε στην ζωή σας η συγγραφή;

Η συγγραφή στη ζωή μου μπήκε από την παιδική μου ηλικία, γεννήθηκα μέσα στα βιβλία. Ακόμα ήταν και είναι ένας τρόπος έκφρασης για εμένα, εικόνων, σκέψεων και συναισθημάτων. 

Μιλήστε μου για τη επιλογή του εξωφύλλου σας.

Προσπαθήσαμε να είναι ένα χαρούμενο εξώφυλλο που να εκφράζει το βιβλίο.

Και ταυτόχρονα να είναι τρυφερό όπως και η ηλικία στην οποία απευθύνεται.

 

  Πως προέκυψε η συνεργασία σας με τις εκδόσεις Λιβάνη;

Έχω αναλάβει τα social media των εκδόσεων και βέβαια με συνδέουν οικογενειακοί δεσμοί. Είμαι εγγονή του Αντώνη Λιβάνη του μεγάλου αυτού ανδρός που χάραξε την ζωή  μου και την προσωπικότητά μου και με έβαλε στον απίστευτο κόσμο της ανάγνωσης.

Ποια είναι τα σχόλια των αναγνωστών;

Σίγουρα θα γράψω και αλλά βιβλία. 

Αγαπώ όταν παίρνω σχόλια από γονείς που τα παιδιά τους λάτρεψαν τους χαρακτήρες των βιβλίων μου. Μελλοντικά σχέδια όσον αφορά τα βιβλία

 


 Αγαπημένα βιβλία και συγγραφείς ή ποιητές.

 

Αγαπώ τα βιβλία, αλλά έχω αδυναμία στην ποίηση. Κάποιοι από τους αγαπημένους μου ποιητές είναι ο Σεφέρης, ο Πάμπλο Νερούδα και η Κατερίνα Αγγελάκη- Ρουκ, έχω ξεχωρίσει και ένα συγκεκριμένο ποίημα της «Υπενθυμίσεις του έρωτα». Πάντα ένιωθα αθεράπευτα ρομαντική σε σημείο που έχανα την επαφή με την ψύχρα της πραγματικότητας.

Έτσι μέσα από το να γράφω παιδικά βιβλία που πολλές φορές θα έπρεπε και οι μεγάλοι να διαβάζουν, βρήκα ένα τρόπο ώστε να μείνω για πάντα παιδί. 

 

  Ένα μήνυμα προς τους αναγνώστες.

 Φυσικά ! Να ακούτε τη καρδιά σας, να κάνετε ότι αγαπάτε περισσότερο, η ζωή είναι ένα παιχνίδι που πρέπει να ευχαριστηθούμε, έχει πολλές παρτίδες αλλά δεν έχει δεύτερη φορά (ζωή). Μετά από όσα ζήσαμε τα τελευταία δυο χρόνια και μετά από όσα είδαμε με τα μάτια μας να συμβαίνουν, καλό θα ήταν να συνειδητοποιήσουμε πως η ζωή είναι αρκετά απρόβλεπτη. Ας γίνουμε λίγο πιο ευγενικοί, ας σταματήσουμε να κρίνουμε τόσο , ας εκτιμήσουμε λίγο παραπάνω και ας αγαπήσουμε επιτέλους σαν παιδιά ! 

 Της Αλεξίας Βλάρα, 3/3/2022



 ΔΕΣΠΟΙΝΑ ΠΕΤΡΗ

 

ΘΕΛΩ ΕΝΑ ΑΣΤΕΡΙ

 

Τα πάντα µπορεί να γίνουν, εάν το θέλουµε πραγµατικά.

 

 


Σε αυτή τη µικρή ιστορία το αρκουδάκι ψάχνει για έναν φίλο.
Όµως ο φίλος αυτός βρίσκεται πολύ ψηλά.
Έτσι, ένα από τα παιχνίδια του
θα κάνει το µεγάλο ταξίδι, δίνοντάς του παράλληλα και µαθήµατα ζωής.

Μια υπέροχη ιστορία για την ώρα  που τα παιδιά   πάνε για ύπνο.

 

Η ∆έσποινα Πετρή γεννήθηκε στην Αθήνα. Σπουδάζει Ψυχολογία στο Deree College. Από τις Εκδόσεις Λιβάνη κυκλοφορούν επίσης τα βιβλία της:

Η Καρδιά του Χιονάνθρωπου, Ο Μικρός Τυµπανιστής, Άγιε µου Βασίλη, σε Παρακαλώ, Πάνω από το Ουράνιο Τόξο, Τικ Τακ Χριστούγεννα, Άλφι ο Τάρανδος και Ο Παππούς µου και Εγώ.


ISBN 978-960-14-3717-0

Αθήνα 2022

Σειρά: ΠΑΙΔΙΚΗ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ

Σελίδες: 36

Τιμή:  € 10,00 (με ΦΠΑ)

 

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις

Χλόη Αντωνοπούλου Μουζακίτη: " Για εμένα όμως η υπέρτατη αρετή που οφείλουμε να κατακτήσουμε σε αυτή τη ζωή είναι αύτη του ενήλικα που θέλει να βουτήξει το δάχτυλό του σε κάθετι νέο και να το γευτεί".

Εύη Μαραζοπούλου: "Η Σερβιτόρα και κάθε ήρωας μέσα σ’ αυτήν αντιπροσωπεύει τον σύγχρονο άνθρωπο, που έχει να αντιμετωπίσει σκοπέλους, εσωτερικούς ή εξωτερικούς".