H Aγγελίνα Παπαδημητρίου μιλάει στο Open Mind

 


  Νέο βιβλίο. Μιλήστε μου για αυτό.

Το Αίμα από ασήμι είναι ένα βιβλίο μυστηρίου και φαντασίας. Ακολουθεί την ιστορία της Ναντίν Βιλνέβ, η οποία έχει το χάρισμα της αστρικής προβολής: η ψυχή της μπορεί να βγαίνει από το σώμα της και να ταξιδεύει στον αστρικό κόσμο.

Στο τελευταίο της ταξίδι, η ψυχή της αποκόπηκε εντελώς από το σώμα της και πέρασε στα ενδότερα του αστρικού κόσμου, ο οποίος κυριεύεται από το απόλυτο σκότος. Ξυπνά στην Άβυσσο, όπου σύντομα αντιλαμβάνεται ότι δεν είναι μόνη… Και πως αυτό που υπάρχει τριγύρω δεν θέλει το καλό της.

Ευτυχώς, σαν από μηχανής θεός, εμφανίζεται ο Σεμπάστιαν, τη σώζει και την οδηγεί σε μία κοινότητα που έχουν δημιουργήσει άλλοι αποκομμένοι αστρικοί ταξιδευτές, για να μπορέσουν να προστατευτούν από το σκοτάδι και τους δαίμονες που κρύβονται σε αυτό.

  «Αίμα από ασήμι», πως προέκυψε ο τίτλος;

Ο αρχικός τίτλος του βιβλίου ήταν «Η Άργυρος Χορδή», ο οποίος προέρχεται από το όνομα του νήματος που δένει την ψυχή με το υλικό σώμα. Κρίθηκε σκόπιμο, ωστόσο, να δοθεί ένας λιγότερο περίπλοκος τίτλος στο βιβλίο, που θα μπορούσε να δημιουργήσει και ένα μοτίβο για τα επόμενα δύο βιβλία της τριλογίας. Έτσι, καταλήξαμε στο «Αίμα από ασήμι», που θεωρώ ότι ταιριάζει απόλυτα και πως αναδεικνύει περισσότερο το βιβλίο απ’ ό,τι ο προηγούμενος.

Πως ξεκίνησε η συγγραφή; Πως μπήκε στην ζωή σας;

Η συγγραφή μπήκε στη ζωή μου κάπου στο 2010, όταν στην Ελλάδα άνθισαν οι young adult σειρές του φανταστικού και οι δυστοπίες (Twilight, Hunger Games, Vampire Academy κ.λπ.) Και αυτό που οι περισσότεροι ονομάζουν ως μοναχικό επάγγελμα, εγώ ξεκίνησα να το δοκιμάζω με παρέα: δημιούργησα μία συγγραφική ομάδα 11 ατόμων, με την οποία ξεκινήσαμε να γράφουμε όλοι μαζί ένα βιβλίο. Ναι, καλά διαβάσατε! Το βιβλίο φυσικά δεν ολοκληρώθηκε ποτέ, γιατί λάιφ χάπενς, αλλά πολλά από τα άτομα που γνώρισα τότε είναι ακόμη στην καθημερινότητά μου και αυτό ήταν το καλύτερο αποτέλεσμα!

Πως νιώθετε για τη συνεργασία σας με τις εκδόσεις Χάρτινη Πόλη;

Περίμενα να είναι καλή, κυρίως γιατί συνεργαζόμαστε και επαγγελματικά, αλλά τελικά είναι ακόμα καλύτερη. Η εμπειρία όλης της ομάδας στον χώρο των εκδόσεων φαίνεται σε κάθε κίνηση, και τους ευχαριστώ από καρδιάς που πίστεψαν στο έργο μου και σε εμένα.

 Αποτελεί το πρώτο μέρος. Έπεται και συνέχεια;

Βεβαίως. Θα είναι τρία (βοήθειά μας!).

 Υπάρχουν βιωματικά στοιχεία στην συγγραφή σας;

Δεν νομίζω ότι υπάρχει συγγραφέας που δεν χρησιμοποιεί κομμάτια από τη ζωή του στα βιβλία του. Αν το σκεφτούμε και πιο φιλοσοφικά, όλα όσα μπορεί το μυαλό μας να σκεφτεί και να φανταστεί, προέρχονται από αυτά που έχουμε ζήσει.

Ποια είναι τα μέχρι τώρα σχόλια;

Οι περισσότεροι αναγνώστες ενθουσιάζονται με την πρωτοτυπία της ιστορίας και του κόσμου (δεν υπάρχει άλλο ελληνικό βιβλίο που να πραγματεύεται την αστρική προβολή). Επίσης, ένα από τα σχόλια που λαμβάνω συνήθως είναι πως είναι ευκολοδιάβαστο βιβλίο και βγαίνει σε μία με δύο ημέρες.

Από πού εμπνέεστε;

Δεν μπορώ να πω ότι έχω μια συγκεκριμένη πηγή έμπνευσης: λίγο πολύ ό,τι υπάρχει τριγύρω μου θα μου δώσει μία ιδέα. Οι ιστορίες μου προέρχονται έπειτα από σκέψη, επειδή κυρίως θέλησα να φτιάξω μια ιστορία για να εξυπηρετήσει έναν σκοπό. Σίγουρα η θέα της θάλασσας και η μουσική κάνουν τη δουλειά ευκολότερη!


Ποια είναι τα μελλοντικά σας σχέδια.

Έχω ξεκινήσει ήδη να γράφω το δεύτερο μέρος της τριλογίας, το οποίο ευελπιστούμε να κυκλοφορήσει το φθινόπωρο του 2023, και έχω ήδη 2 ανεξάρτητα, αυτοτελή βιβλία στο κεφάλι μου για μετά ή ενδιάμεσα. Η συμμετοχή σε συλλογές διηγημάτων, επίσης, είναι βεβαιότητα. Γενικώς, σε δουλειά να βρισκόμαστε!

 

  Ένα μήνυμα προς τους αναγνώστες μας.

Διαβάστε γιατί χανόμαστε!

 Tης Αλεξίας Βλάρα, 11/1/2023

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις

Δημήτρης Καλπογιαννάκης: "Το γεγονός πως ‘’άνοιξα’’ τα εσώψυχά μου και όπως γράφω στον πρόλογο "εκτίθεμαι’’ στα μάτια των αναγνωστών ήταν η πρόκληση και ο προβληματισμός προς τον εαυτό μου".